Ai numai si numai ce vrei cu adevarat sa ai?




Imi spunea cineva o data:" Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa se intample"!
Asa o fi?
Pai cam da.....excluzand din schema accidentele, decesele apropiatilor...lucrurile care nu tin de noi si de putinta noastra...Dar da, cat tine de noi, de obicei se intampla ce ne dorim...uneori fara sa ne dam seama.

Acum vreo cativa ani trebuia sa plec la Timisoara...aveam acolo de facut un training...so...aveam tren la 3 si asteptam sa vina mama sa-mi dea bani..numai ca ea era plecata la niste prieteni si ..orele treceau si ea nu mai venea acasa....si s-a facut ora 3 si eu nu am mai plecat(hahhaha).
Cand a venit mama eu boceam nevoie mare...reprosandu-i printre lacrimi ca am pierdut trainingul din cauza ei. Si mama mi-a zis scurt ca stiam si eu unde sunt banii si puteam sa-i iau. "Cum sa umblu eu , cand era normal sa vii tu sa mi-i dai" ..continuam eu cu reprosurile. Si mama mi-a zis ferm:" Atunci inseamanca nu ti-ai dorit suficient de mult sa pleci".

Si bine a zis.

Din asta am invatat ca daca vrei cu adevarat ceva...lupti pana reusesti sa obtii..
Si acum sa-ti impartasesc visul meu cel mare:(dar psst. ca e secret):)

Visez sa dorm pana ma plictisesc de somn....si cand ma trezesc..in dupa-amieze tarzii...sa ma culc la loc.:)

Visez sa dorm si sa mananc pana ma plictisesc de asta.Ce vis mare, nu- asa? Si cat de greu realizabil..uoffff

Visez sa am timp sa privesc cum cad frunzele toamna si cum infloresc pomii primavara.

Visez sa ma joc cu vorbele si culorile...in pasteluri de tot felul.

Visez sa fiu undeva departe....intr-un loc cu verdeata...si apa....undeva unde nu sunt oameni si unde pot simti cu adevarat libertatea timpului.

Visez frumusete si bunatate in fiecare zi...

Chiar daca "oficial" sunt atat de critica...

Visez sa las ceva pe pamantul asta, ceva de care oamenii sa-si aminteasca cu drag si ceva ce sa le fie de mare folos...

Visez....cu ochii deschisi sau inchisi,mi-e tot-una.

Uneori intri si tu in visul meu. Si uneori,cu tine,visul e mai frumos. Ale ori , tot cu tine, visul e mai urat. Si te urasc atunci. Ca ce vii tu sa-mi strici mie visul, a, ia zi? Dar imi trece repede.... ca viata e prea scurta ca sa fii prea mult timp suparat...

Cateodata ma inspiri sa visez. Si te iubesc atunci. Bine..nu prea multi timp:P
ca...

Eu zambesc si visez.

Asta sunt eu

Comentarii

Anonim a spus…
VIP_NICU: mi-ai mai scris
VIP_NICU: tare
VIP_NICU: partea cu dormitul o inteleg
VIP_NICU: k stiu k iti este greu sa te trezesti dimineata
VIP_NICU: si sa te trezesti la realitate in general.... k esti genu ala mai visatoare
VIP_NICU: dar....
VIP_NICU: partea cu mancarea nu o inteleg?
VIP_NICU: vrei sa traiesti k sa mananci???????? mananci ca sa traiesti nu traiesti ca sa mananci... in vis am inteles... te desprinzi de realitate, poti sa ai tot ce iti doresti poti sa faci ceea ce in realitate iti poate fi imposibil, .... dar sa mananci???? nu te credeam asa.... mai ales k ai o silueta de invidiat, si stiu k iti place ciocolata, frisca, si alte dulciuri... dar sa iti doresti sa mananci toata ziua.... bleach
florin-silviu a spus…
grea intrebare...nimeni nu poate raspunde la ea...pentru ca nimeni nu poate stii ce vrea cu adevarat...
Victoria Baltag a spus…
Nicu.stelian: era o forma de a ma exprima referitoare la cat de mult imi place mie sa lenevesc.
Victoria Baltag a spus…
florin-silviu: ei....unii s-ar putea sa stie..:)
Anonim a spus…
un post banal....incepe sa scada calitatea
de parca noi ceilalti nu luptam pentru ceea ce dorim si doar stam asa sa ne pice para malaiata
Victoria Baltag a spus…
B: asa ti se pare, banal?

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul