Despre femei si barbati(2)



Desenele: Marian Popa

Cat despre barbati...nu-i suport pe cei cu atitudine efeminata cum am mai zis.
Ce inteleg eu prin asta?
Pai ma gandesc la tipi care se simt femei de multe ori ( sic!)si intra inaintea doamnelor intr-o incapere, care uita sa-si plateasca singuri consumatia in club sau care spera sa-si gaseasca o neroada cu bani si s-o jupeasca pe cat posibil (de cate ori ati auzit cum glumesc baietzii pe tema asta?..ei cica glumesc..dar ar vrea ei..).
Mi-e sila de tipii care iubesc sa primeasca cadouri (specific feminin)si se obisnuiesc cu ideea de a tot primi..cate ceva in fiecare zi....si chiar se gandesc la faptul ca li se cuvine asta.
Urasc tipii care se simt barbati numai cand fac sex.Care nu stiu sa faca o femeie sa se simta frumoasa, unica , adorabila....chiar daca nu este catusi de putin.

Imi displac fatalaii care invita gagici in oras...si dupa ce le invita, le lasa sa-si achite singure nota de plata.hahha.Imi displac tipii care prefera sa gateasca cine romantice acasa..doar ca sa nu-si invite iubita la restaurant.
Mi-e greata de genul de tip care face economie de bani cand e cu o femeie. Jalnic.
(Dar sincer...cati nu sunt asa? Cati dintre cei care cititi acum nu ati facut asa? Si inca de cate ori?)

Tipul care vrea sa-ti faci timp pentru el, dar el timp pentru tine nu are niciodata....in cele mai importante clipe din viata ta, el nu este langa tine...Tipul de om care uita sa te intrebe daca iti este bine si daca iti doresti ceva...care are impresia ca te citeste din priviri dar de fapt nu stie nimic despre tine.
M-e sila de acesti oameni....si noi...femeile traim zilnic altaturi de ei...le inghitim fitzele, deprinderile, mentalitatile, ba mai mult acceptam cand ei ne impun sa-i acceptam asa cum sunt ei si sa mai lasam chipurile de la noi.

Am vazut metrosexuali..care isi fac manichiura, se panseaza,adora masajul...se imbraca cu haine pe care scrie mare firma de productie..sa vada lumea cati bani a dat el pe blugi si cat de smecher e....si tu....cand el se impopotoneaza atata..nici nu mai ai timp de tine... el a devenit femeia si tu barbatul. El merge la manichiura, face shopping, ii place cand ii faci masaj..., iti gateste si se lauda ca e cel mai bun bucatar....si tu....cand ai deja o femeie in casa..unde sa mai fie loc de inca una....tu nici nu mai ai timp sa te ingrijesti....barbati din astia sunt cu miile si inca sa nimeresti unul ca asta e un caz fericit...dar mie tot greata de ei mi se face. Jalnici mai sunt. Jalnici sunt tipii care se simt barbati in pat...dar in oras nu au bani niciodata..sau nu au bani destui...sau mereu se lasa cu impresia asta...sau zic ca au mai multi decat au..in fine....tot felul de cazuri din astea.
Barbatii astia care se simt femei( de fapt sunt niste efeminati)..trebuie alungati ca niste lichele..pana nu e prea tarziu...sunt genul in a carei viata primeaza banul si nu inteligenta, confortul si nu decenta....prostia si falsa personalitate( adica incearca sa para altceva decat sunt).

Sunt prea critica azi....iarta-mi inverunarea. Te pup si multumesc ca m-ai ascultat si m-ai inteles sau macar ai incercat sa ma intelegi.

Comentarii

Anonim a spus…
Cu cât de străduieşti mai mult să cucereşti o femeie, cu atât e mai mică şansa să reuşeşti. Dă-i o floare şi o să te ia de fraier. Dă-i un flit. Fă-o să te aştepte în ploaie. Scoate-o la întâlnire şi adu-ţi un prieten. Vorbeşte numa cu ăla şi n-o băga în seamă decât când vrei să îi tragi o palma la cur. Pune-o să-ţi plătească alcoolul. N-o conduce niciodată acasă. Trimite-o acasă fix după ce o fuţi. Sun-o cu juma de oră înainte de a te întâlni cu ea (când deja e machiată şi îmbrăcată) şi spune-i că nu mai ai nici un chef şi stai în casă să te joci la calculator. Spune-i că prietenele ei îs urâte şi proaste. De faţă cu ele. Bate-i un amic, preferabil puletele care o venerează. Menţionează uneori că fostele arătau mai bine. Las-o mereu în dubiul că te fuţi cu altele. Când te întreabă răspunde doar “Da’ ce eşti aşa curioasă?”. Şi cel mai important, pune absolut totul înaintea ei pe lista priorităţilor. Muncă, amici, bere, somn, calculator, bere, “amice”.

Aşa cucereşti o femeie. Nu cu chestii romantice.
Victoria Baltag a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim a spus…
Frumos scris
De acord cu tine in procent mare.DAR....
Un barbat nu e barbat doar cand e plin de bani.
Poate ca chiar nu are posibilitate dar stie sa faca o femeie fericita chiar daca nu are finante multe
Ai fost cam subiectiva cred.
E parerea ta si nu imi ramane decat sa o respect.
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Victoria Baltag a spus…
Vali: dragule,ai dreptate...eu ma refeream doar la tipii care NU VOR....
Asa este....si o frunza daca o daruiesti cand trebuie...poate sa te faca sa te simti in al noualea cer...nu -ti trebuie bani pentru asta ..ci atentie...buna educatie si dragoste...Te pup si te mai astept pe blogul meu.
Victoria Baltag a spus…
B: bine Bogdan, inseamanca nu ai inteles de loc ce am vrut eu sa zic...si...a, imi cer scuze daca te-am jignit...nu mai atinge si tu puncte sensibile sau fapte pe care stii ca nu le tolerez..
Anonim a spus…
hmm....de ce ar vrea o femeie un mascul de tip porc si nu unul are sa o venereze?
foarte simplu, pentru a-l transforma intr-un lingau dedicat fiintei ei, un lingau care-i scrie poezii si se uita la ea ca la o zeita. negi?:)
daca vine unu direct asa la voi, n-are farmec. vreti satisfactia ca pasarica ei l-a transformat din tractorist in boem. ca l-a facut pe ala pe care-l durea undeva sa invete constelatii ca sa aiba ce sa-i arate ei pe cer cand se tin noaptea in brate in parc... ;)
Anonim a spus…
:)) nush ce sa zic...cand vorbiti despre emanciparea femeii vreti drepturi egale, salarii egale, sanse egale in viata, desi stiti ca in general fetele nu sunt egale cu barbatii (forta fizica, riscul de a ramane insarcinata, riscul mai mare de a se imbolnavi, ricul de a se accidenta la locul de munca, perioada aia de cateva zile din fiecare luna in care nu sunteti in apele voastre, etc etc) si cand vine vorba de bani... va luati de barbatii care in general se straduiesc sa va intretina pe voi. atunci cand te dai peste cap si-i asiguri damei din viata ta, un copil, o casa cu tot ce ii trebuie, un venit sunbstantial, eventual o masina, un job bine platit la firma ta... tu muncind poate 12 ore pe zi la birou, atunci ai cele mai mari sanse sa fii inselat ... pentru ca lucrezi tot timpul, incepe sa spuna ca nu ii acorzi destula atentie, ca nu petreci destul timp cu ea si copilul, ca nu ati mai fost intr-o excursie de foarte mult timp, etc. nu vrea sa par misogin, dar atunci cand faci tot ce iti sta in putinta sa satisfaci femeia de langa tine.. iti dai seama ca femeia in general este de nemultumit. oricate ai face ea va dori mai mult... dak ii vei lua un buchet de 15o de trandafiri data viitoare o sa isi doreasca 200 si alta culoare, eventual alte flori .... dar asta este... parerea ta este subiectiva si eu personal o inteleg, si stiu la ce te referi, dar nu ar trebui sa generalizezi.


pun un filmulet despre ce isi doresc femeile....... copiati linkul la adresa de internet......


http://www.viatalaserviciu.ro/view_video.php?viewkey=4e04b0bd4bc888792bd1&page=1&viewtype=&category=mr
Anonim a spus…
nicu.stelian87, sa nu uitam de shopping...daca dee fiecare data cand e vorba de gusturi noi suntem descrisi ca niste primitivi lipsiti de orice urma de gust si de stil, va propunem sa mergeti cu prietenele voastre. Nu ne mai tarati ore in sir prin mall sau orice alt magazin colosal ca dimensiuni in care sa ne plimbam 3 ore din magazin in magazin pentru o “bluzita”. Aveti ceva pe care vreti sa il cumparati? Dureaza 15 minute? Suntemm alaturi de voi. Insa a toci podelele de marmura din mall umbland ca o gaina ce si-a pierdut capul nu e pentru noi...

Sunt convins ca asta ne face "retarzi" si mai ales "jalnic"
Anonim a spus…
Si daca vorbesti despre femei si barbati...de ce nu comentezi si faptul ca voi nu stiti sa taceti?
Tacerea e de aur, mai ales in momentele in care din varii motive nedemne de mentionat aici, monologul invinovatitor al tau femeie nu ma face decat sa imi imaginez cum iti sparg capul si plec la o bere cu prietenii...
Victoria Baltag a spus…
Nicu Stelian: Multumesc pt comment, nice sa judeci...adevarata faza cu florile....asta fiindca felete se plictisesc..de ce naiba sa ieie de fiecare data aceeasi culoare si acelasi tip de flor?
Hm....
dar...lasa vrajeala cu intretin utul...ca femeile se intretin singure, nuncesc ca si tine, au ele banii lor...ce, ai intretinut tu pe cineva si nu stiu eu? plus de asta...noi nu vrem EGALITATE, ci COMPLEMENTARITATE. Adica sa nu te astepti tu ca la piata o sa car eu o sacosa si tu una....cand e normal sa le duci tu pe amndoua( bine,daca poti si nu sunt exagerat de grele...:))Asa.....cat despre faptul ca tu te simti mai tare ca unele femei..ma faci sa rad...la cat de slab esti, te cam sufla vantul...a, si faptul ca o femeie poate ramane insarcinata nu e un risc honey..riscul e sa nu rmana insarcinata cu un dobitoc...asta e risc..si referitor la "acele zile din luna"....e dovedit stiintific ca nu are legatura deloc cu starea psihica...asta e doar o chestie de mentalitate....iti povestesc eu alta data.
Victoria Baltag a spus…
Bigdan draga, scuze ca ma bag in discutia ta....insa chestia cu shoppingul e minora. Eu stiu multi baietzi innebuniti dupa shopping care petrec mai multe ore in Mall decat femeile...si care colinda tot Bucurestiul nu pentru o "bluzitza' ci pentru niste adidasi amarati...in fine...efeminati din aia...cum am mai si zis, ca na, cumparaturile sunt specifice femeilor, corect.Deci, nu vrei sa mergi cu ea..nu mergi frate....nu te obliga nimeni..e o chestie prea minora, cum am mai zis.
Victoria Baltag a spus…
Bogdan: Si asta e o chestie care tine de caracter , dupa parerea mea. Eu cunosc si fete taciturne de la care scori cu clestele un cuvant. Mie mi se intampla sa vorbesc mult de obicei..si totusi ma inghiti...oare de ce? :)) Si plus de asta, cand nu vorbesc...se ia toata lumea de mine..ca ce am ,sunt suparata sau ce/./....asa ca...eu sunt de parere ca faza cu vorbitul e interpretabila...daca nu ai chef de discutii la un moment dat...ii spui gagicii..finutz ca ar fi mai bine sa lasati discutia aia pe alta data..sau ii dai de inteles ca nu vrei sa vorbeasca pe tema aia...daca esti cu una si vorbeste prea mult, e doar vina ta ca nu ai invtzat-o ce si cum sa faca, parerea mea.Si asta vine din cunoastere. Scuze ca ti-am stalcit numele prima data.:(
Anonim a spus…
Ca tot vorbea b de shopping.
Dak stii sa ceri... poti sa te plimbi cu un barbat 6 ore prin mall fara sa schonteze nimik.
Doar dak stii sa ceri... dak nu... s-ar putea sa se plictiseasca in primele 10 minute si sa te lase sa pleci cu pungile in mana acasa. Totul e sa stii sa ceri..
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
^^ a spus…
hai mai victoria, sa nu te bucuri daca-ti face de mancare? :)

zic si eu cand uita de tine, cand nu-i pasa de tine, cand se lauda ca boul in fata amicilor de ce are el parte, sa-i dai cu flit.

dar cand iti mai ia din griji gatind, surprinzandu-te cu o cina, de ce sa nu te bucuri?

in fond tu iesi in castig! :p
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
barbatul perfect al victoriei::


inalt, binefacut, cu facultate, cu motocicleta, politicos, sociabil, sa ocupe o functie inalta in stat, sa te venereze, sa petreaca mult timp cu tine sa te tina in lux, sa iti implineasca toate visele, eventual sa pleci in jurul lumii cu el.... nici nu ceri mult....eventual sa iti ofere totul si sa nu iti ceara nimic in schimb, si dak ai gasi asa ceva.... iti spun sincer ca te-ai plictisi repede de el
...ca asa sunt femeile
Anonim a spus…
parca ai fi trait 5 vieti si ai ramas cu inteligenta ,faptele si trairile din ele, si da sa stii ca ai dreptate chiar asa se intampla, vorba ta nici cu femeile nu ne e rusine, suntem toti o apa si-un pamant
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Victoria Baltag a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Victoria Baltag a spus…
Irina: Scumpa....ce sa zic...eu nu m-am referit la ceva ce m-ar deranja neaparat...am criticat si femei si barbatii..dupa cum bine ai vazut.....nu am nimic personal..da' sincer m-am saturat de cine "romantice" acasa, stii ce repede ma plctisesc eu ( hahahaha). In fine...eu de fapt am vrut sa fac un amalgam de chestii care ma deranjeaza la unii....si...sincer am vrut sa "inserez" un mesaj pt cineva anume....insa nu stiu cum se face ca acel cineva e prea ocupat sa-mi citeasca mie blogul...abia acum s-a uitat pe el..si asta fiindca i-am zis eu ( hahahha)...Intre timp vad ca s-au intzepat altii(sic!) te pup
Victoria Baltag a spus…
Anonim (care de fapt sunt sigura ca e Andrei Alexandru...stie el la cine ma refer:)):pai...oofff.....e greu sa-mi dau eu seama de ce ar vrea sa iasa cu mine un tip..si e greu sa-mi dau seama daca ar trebui sa-l tratez ca pe un amic sau ca pe altceva..nu ma pricep eu la chestii din astea, ma stii de prea mult timp si ar fi trebuit sa cunosti lucrurile astea.Eu ii tratez pe toti ca pe niste amici..., pe unii ii consider prieteni chiar...si tu esti un bun prieten al meu.... Nu pricep ca cineva ar vrea altceva decat atunci cand imi zice...si niciodata cand imi da de intales...ca eu nu pricep insinuarile...asta fiindca si eu flirtez cu multa lume dar nu vreau nimic de la respectivele persoane..intelegi tu?
Nu sunt eu vinovata...ca nu mi s-a spus, cand era de spus...Asa cum ai zis: hai sa-i dam trecutulu ce- apartine. Insa...nu uita...niciodata nu e prea tarziu ..pentru nimic..
Victoria Baltag a spus…
Nicu.stelian: Ti-a trebuit mult sa-ti dai seama?
Victoria Baltag a spus…
Anonim( adica Radar/Cata): Multumesc,doar tu ai inteles ca nu era nimic personal..ci doar o descriere a unui fapt social.
Anonim a spus…
buna !
Ma uimesti!Imi place ce scrii pe blog.Jur.Parca ai fi trait 5 vieti si ai ramas cu inteligenta ,faptele si trairile din ele.Doamne , ala nu stie ce e viatza inseamna.Lasa. Ca imi place sa stim numai noi ce altii poate nu inteleg.cum spun astia la hip-hop, viata iasa din p... si se duce pe p.... si au mare dreptate, multi mor din cauza educatiei proaste de acasa.Unii..astia care au comentat aici fara sa gandeasca prea mult.. sa caute putin in sufletul lor sa vada adevarul.Si eu fac economii dar cand e vb de a mea iubita , prefer sa mor de foame si ii iau ce-i trebuie, ca de aia facem bani sa-i cheltuim
Si vb ta, cand inviti in oras platesti, daca eu te inv eu platesc.
Daca sunt invitat....
si daca e sa nu, si se cade de acord sa iesim impreuna, mai bine ii spui omului ce situatie ai, nu te dai mare si tare si u defapt nu ai dupa ce sa bei apa, nu? Mai bine preferi sa refuzi invitatia decat sa te faci de ras.
Si daca se tot insista ca asa e la moda, ii zici fara rusine de ce nu iesi.Sa-l intrebi pe unde a iesit si pe unde o sa se duca... nu va sti sa raspunda, daca stie , are ceva bun in cap, cum mi se zice si "Branza buna in burduf de caine".
Victoria Baltag a spus…
R: hm......de ce vezi lucrurile asa de dur? a?
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
Un mic "amendament" la ce ai descris tu aici si la ce s-a mai comantat
Relatiile de la varste intre 25 si 30 de ani. Unde el are deja un job, se simte miez si poate a fost chiar si indragostit nebuneste de-o fata (evident in afata zonei lui de impact) pentru care a descoperit ca poate sa faca si sa devina multe lucruri. Spre deosebire de ea de 20 de ani barbatul de 25 nu se distinge mult, e cam la fel de trist ca ea la 20 de ani dar tristetea e ascunsa sub straturi de impresii si \"reusite\" la nivel profesional astfel incat el pare de fapt mai puternic. Isi doreste o femeie intre 25 si 30 de ani acum pentru ca, pe langa ca a fost cu suficient de multe pitzipoance de 20 de ani si s-a distrat copios pe seama lor, acum isi doreste tot o pitzipoanca dar ceva mai sofisticata pentru ca s-a saturat si el sa fie babysitter si sa intervina pentru orice nevoie de-a mandrei de 20 de ani (si au multe nevoi pe care uimitor, le pot rezolva singure dar e mai \"romantic\" daca o faci tu pentru ele).

Necesitati: EL tre sa posede ceva la mana, apartament, masina, job(uri), sa se vada ca nu e doar un cocalar fara o chiftea in burta si pe langa asta, sa danseze si sa arate bine, sa fie slefuit calumea pana la varsta asta si sa nu stea cu parintii in timp ce discuta filosofii abstracte la prezentari de carte sau in pauzele dintre actele dintr-o piesa de teatru.

Ea: Tre sa fie culta dom\’le, sau macar sa aiba un job al ei, de preferat prost platit si unde nu are parte de o satisfactie profesionala anume. Unde toti o trateaza ca un cur si tu esti \"scaparea\" ei iar atunci cand se vede cu tine toata ziua aia naspa de la inceput pana la sfarsit se merita pentru ca in sfarsit e cu tine si isi poate face de cap. E singurul ei moment de pitzipoanca elevata unde intr-adevar gaseste satisfactie.
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
in primul rand nu sunt alexandru,

si in al doilea rand, ai scris ceva cu care in mare parte nu sunt de acord, si stiu ca nici tu nu esti in totalitate.

acum te las, si ii curajez pe toti ceilalti sa continue razboiul intre sexe. exista o parte comica in el.

p. s. nu stiam ca daca iti place masajul ca baiat esti "efemeiat".

semnat anonim p
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim a spus…
uraT SA STergi comentariile ce nu-ti convin, fosta mea colega.
te stiam in stare sa accepti si laude si critici...
cel putin, asa pareai in liceu.
dupa faza aia cu colegul nostru, saracul, ma gandeam k te-ai schimbat.
eu cred ca esti totusi o fata buna si putin visatoare, cum sunt unele fete azi. putina maturitate, nu strica !
poate vei lua legatura cu fetele sa pregatim intalnirea de 10 ani, si, pana atunci, scapi de unele ifose si accepti si o parere contrara, asa cum am scris azi.
sa fii iubita cum vrei, de cine vrei, unde vrei, cat vrei, si mai putin materialism, si m multe gesturi simple, din care poate surveni ceva frumos, natural, sincer!
Anonim a spus…
Victoria, cum sa stergi comentariile? nu poti accepta si putina critica?

nu stiam ca esti genul care accepta comentarii doar cand este aprobata in ceea ce scrie?

si de ce raspunzi comentariilor principiale cu atacuri la persoana??? doar asa ti se pare ca poti castiga?:)) incepi sa ne amuzi...

vezi sa nu le stergi din greseala si pe ale tale...;)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Oameni inteligenti