De azi!


Si inca sunt in Birmingham. Parca e blestemat locul asta, nu mai plec o data de aici!
(Si ce mari prostii spun....Birmingham-ul este extraordinar, e o placere sa locuiesti aici, langa Universitate..unde e liniste si unde toamna e divina!)

Afara se aud focuri de artificii. Ridic capul si ma uit pe fereastra. Da. Se vad intr-adevar ceva forcuri de artificii. Mi-e lene sa ma ridic din pat sa ma duc sa ma uit mai bine. Nu mai vad. Aud numai sunete de focuri de artificii. Puternice sunete. Ma ridic. Daaaaaaaaaaa, frumoase sclipiri....si se vad destul de bine de la mine din camera:)

Ce zi o fi astazi ? Adica ce sarbatoare? Hmm..habar nu am....si uite ca nu m-a preocupat deloc sa ma duc sa vad artificiile....Acum parca imi pare rau. Trebuia sa ma duc. Sincer.

Ploua. Iarasi ploua. De fapt bureaza. Oare cum spun englezii la " bureaza"? Mmm..habar nu am (sic).

Ce vremeee.....cum sa stai aici Doamne? Dar uite ca stau...nu mai reusesc sa plec, mama ma-sii de treaba! Mai am de scris un eseu pentru master si scap. Gata cu masterul. Ajunge cu masterele pentru viata asta! (Adica sper.....)
Un doctorat imi mai trebuie si sunt implinita la acest capitol. Dar cand vine acest doctorat? Anul acesta, la anul? Toata viata mea este un exercitiu de asteptare. Pe cuvant.

Si zi de zi vad cum altcineva este mai bun decat mine. Si acest "altcineva " imi este atat de aproape..si atat de aproape imi este sentimentul acesta de inferioritate...mama lui de sentiment.
Si vreau sa fac ceva sa schimb situatia. Si fac!

Haha, m-am invatat sa scriu in paragrafe, eu care traiam intr-o invalmaseala de cuvinte intortocheate...fara logica si noima de multe ori! Si de la cine am invatat eu asta? ..De la "altcineva" :P
Si bine ca am invatat.

Promit sa ma schimb total daca incep doctoratul anul acesta! Da, pe cuvant ca ma schimb: o sa-mi citesc la timp toate e-mail-urile de pe toate adresele, o sa fiu riguroasa cu temele mele, o sa studiez fara bataie de joc si o sa iau lucrurile mai in serios, o sa fiu de-a dreptul ordonata - in ganduri, vise, proiecte, la propriu si la figurat, o sa ma ocup mereu si de planul numarul 2 , numarul 3, si nu o sa ma las doar in baza planului numarul 1, .....o sa..o sa...si cate si mai cate o sa...:P

Pai da, se cerea o schimbare. Ca daca nu acum, cand? Si mai bine nu astept doctoratul ca sa ma chimb, ci il las pe el sa ma astepte pe mine schimbandu-ma de fapt de azi.
Trebuie doar sa vrei.

Succes mie!

Te pup si te imbratisez cu drag:)


Comentarii

Ionut a spus…
Cum merge tranzitia la Victoria 2.0?
Victoria Baltag a spus…
Ionut: merge, merge....din ce in ce mai bine:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul