Din Paste in Paste


Magazinul de vise este jurnalul meu deschis. Scriu cand simt. Din Paste in Paste. Iti scriu tie. Cateodata imi scriu mie insami. Vad mai bine lucrurile cand sunt scrise.
Sunt scurta, concisa, bat campii din ce in ce mai putin.
Nu-i inteleg pe cei care vorbesc foarte mult. Nu pot spune ei acelasi lucru si cu mai putine vorbe? Se ascund in cuvinte? Se ascund in cuvinte......
Stiu ca societatea este ca o jungla: castiga cel mai puternic.
Stiu ca realistul, pesimistul si optimistul vor pierde intotdeauna in fata oportunistului.
Stiu ca viata imi ofera multe lucruri neprevazute si stiu ca singura persoana care le poate transforma in BINE sunt eu!
Stiu ca de multe ori sunt omul potrivit la locul potrivit. Trebuie numai sa-mi dau seama!
Spuneam o data, intr-unul din post-urile anterioare, ca nimic nu este intamplator. Si totusi gasesc pur intamplator ceeea ce mi s-a intamplat mie pe 11.11.2011....eu fiind nascuta intr-o zi de 11! Inca mai cred ca a fost bine ce mi s-a intamaplat...desi oficial n-a fost bine.
Nu vreau sa inteleg lucrurile neintelese. E atat de frumos sa fie totul simplu!
S-au intamplat atatea! Oare unde vor duce?
Vor duce unde vreau eu!
Sunt calma, la fel de visatoare si idealista. Doar ca nu mai astept sa primesc ceea ce imi doresc: acum imi iau singura! Caci societatea este o jungla: castiga cel mai puternic!
Iubesc viata! Zambesc si rad in hohote, chiar daca fac riduri:)))) Am atatea lucruri de facut si rasul, ciocolata si calatoriile imi dau energie! Putere imi dai si tu!....cand sunt in gandurile tale:)
Sunt dezordonata, dezorganizata, superficiala...dar idealista si cu ganduri marete! Am nevoie de o secretara! Pe bune ca am nevoie!
MI-am pierdut toate documentele din ultimii cinci ani! Proiecte, planuri, teme, fotografii....aveam un folder cu poze, special pentru "magazindevise". Acum nu mai am ce sa pun. Asadar, iti prezint mutra mea! Pentru prima oara pe acest blog.
Ce am simtit cand am piedut tot? Am simtit ca este timpul pentru un nou inceput.
Eh..mai am poze de acum 5 ani pe Hi5, hahaha, ca nu mi-am sters contul - ce bine-mi pare (m-am saturat de ideile preconcepute ale unora cum ca nu e bine sa ai cont Hi5!). Si mai am Facebook-ul:)..si alte conturi, hehe:)
Paste Fericit!
Sa mi se umple conturile bancare cu lire, euro si dolari..primesc si lei grei hihihi:)
Un pup si calde imbratisari:)

Comentarii

Anonim a spus…
hei:) bine te-am gasit, draga:* Cristian de la blogmeet-ul de azi sunt:)
Victoria Baltag a spus…
heiiiiiii!!!! imi pare bine ca 'm-ai gasit' , hhihi, so....keep in touch then. te pup

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis