Vad frumusete

Este atat de frumos sa-mi recitesc postarile trecute, sa-mi retraiesc trairile, sa-mi amintesc emotiile, dorintele, incercarile, momentele fara de care nu as fi ajuns aici, acum. Si cred ca in aceasta viata, totul este posbil. Am vazut (si tu stii deja), cum visele pot deveni realitate. Trebuie sa vrei. Sa-ti doresti cu adevarat. Sa fii sincer cu tine. Sa nu-ti minti inima, mintea, sufletul. Si atunci toate se intampla. Asa cum vrei.

Astazi am vazut frumusete. In picaturile de ploaie rece care cadeau pe strada, in umbrela roz (sic :P ) pe care tocmai mi-o cumparasem, in zgomotul lasat de ploaie pe 'acoperisul' umbreilei mele,  in biletul de RATB cu care am plecat spre 'mai departe', in chipurile oamenilor de pe strada care-mi zambeau. De cate ori ti s-a  intamplat sa vezi oameni care iti zambec pe strada? De cate ori ti s-a intamplat  ca oamenii  de pe strada sa-ti spuna ca esti un om frumos? Mie mi se intampla foarte des. Caci eu vad frumusete, respir asta prin toti porii, traiesc cu inima calda si sufletul liber, adorand fiecare clipa, fiecare moment din viata aceasta pe care tot noi ne-o facem atat de frumoasa!

Si poate ti se pare ciudat, insa ma simt un rezultat al frumusetii venita de la cei care ma inconjoara, fie ei oameni, lucruri, plante sau animale. Caci toate emana energie, si eu simt ca toate radiaza de frumusete!

Iubesc sa dau frumusete fie  prin lucrurile pe care le daruiesc, fie  prin momentele pe care le creez,  fie prin ceea ce realizez. Dau frumusete din toata inima, iti daruiesc frumusete iar si iar, si cu cat dau mai mult, cu atat mai multa frumusete se naste in sufletul meu.

Citeam recent ca exista o legatura stransa intre minte si corp; ca o minte calda, frumoasa, dezvaluie un corp armonios, atragator. Si ochii sunt cheia sufletului. Si cand te uiti in ochii mei, vezi un suflet frumos. Stiu. Mi-ai spus-o de atatea ori.



M-am oprit din scris. Voiam sa-ti vorbesc despre postura corpului si felul in care iubim. Robert George Buliga  are o teorie foarte interesanta. Se pare ca afectiunea pe care o primim sau lipsa afectiunii din copilarie ne afecteaza postura. Eu credeam ca scolioza sau spondiloza este fie ereditara, fie datorata pozitionarii noastre cand lucram sau dormim. Ei, se pare ca sira spinarii se modifica din cauza suferintelor la nivel de spirit. Ne imbolnavim mai usor cand suntem tristi, depresivi, cand avem o minte 'desirata'.  Ca la drept vorbind, o minte sanatoasa va sta mereu intr-un corp sanatos. George a studiat muzica si vede o conexiune intre muzica si psihologie ca vindecare a trupului.

Codrut Turcanu crede in puterea mintii de a vindeca trupul si crede de asemenea  in vindecarea mentalului uman prin intarirea corpului. Sa facem sport, fie gimnastica, dans, fotbal, alergaat sau mers pe jos. Sportul si activitatea fizica sunt bune si pentru trup si pentru minte. Codrut studiaza numerologia si este fascinant cate poate sa-ti spuna despre tine,  despre calea vietii tale, partile puternice ale caracterului si cele mai slabe puncte unde trebuie sa lucrezi. Si el chiar lucreaza cu puterea mintii: ce-si propune sa se intample, aia se intampla, hehe.

Catalin Parvu, scumpul meu coleg din facultate, vine cu o si mai frumoasa teorie: alchimia personala prin intermediul iubirii. De la el am aflat ca oamenii se impart in : Generators, Manifestors, Projectos si Reflectors. Fiecare avem un tel, un drum de urmat. Eu sunt un Manifestor se pare, haha :) Si trebuie sa fac lucruri care-mi aduc pace si liniste (dar asta fac deja, Cata :P ), sa dorm mult (hm..aici e o problema..), sa evit sa muncesc pe branci ca duce la autodistrugere (Cata spune ca o data lucrul initiat, se va dezvolta de la sine), sa astept doua-trei zile cand ma enervez si sa evit deciziile de moment (mda, se pare ca am comportament coleric :P).


Mihaela Enache are si ea o frumoasa filozofie de viata. Mihaela spune ca adevarata misiune a vietii noastre este sa fim fericiti. Si ca sa ajungem acolo, trebuie sa ne miscam. Sa luam de la viata ceea ce ne face fericiti. Si Mihaela vorbeste din propria ei experienta, din trairile, cumpenele si momentele ei de bucurie! Are o viata ca un film (si poate chiar o sa fac un film :P).


Ce au toti acesti oameni in comun (si poate si eu) ?
Au trecut prin multe, au iesit din spatiul lor de confort, au experimentat, au studiat (da, cei mai multi au studiat de le-a sarit capacele, caci informatia este aur pentru cine stie), au pus pe hartie ceea ce vor de la viata si au inceput sa ia si sa acumulzeze. Si cu dragoste, toti acestia dau inapoi acum din ceea ce au acumulat. Unii vindeca vocea, altii mintea, altii dau lectii de viata, altii infrumuseteaza corpul si creierul. Toti au ceva de spus si ce spun ei este atat de bine receptionat. Poate fiindca pun frumusete in ceea ce fac, in ceea ce spun, in ceea ce gandesc.

Stii, e foarte interesant: cu cat invatam mai mult, cu atat creierul are capacitatea de a acumula mai mult. Cu cat invatam mai putin, cu atat creierul ne lasa mai putin loc sa acumulam informatie. Ne dezvoltam sau atrofiem in functie de cantitatea de cunostinte pe care o 'ingurgitam' zi de zi.

Atat de frumos!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis