De Craciun, fii mai bun, fii adevarat!


Un zâmbet de 2016


Să spun că a fost un an minunat? Să fiu pozitivă şi să văd partea plină a paharului? 2016 a fost un an greu, mult prea greu pentru mine. Dacă mă gândesc bine la câte s-au  întâmplat, la câte mi s-au întâmplat - mă şi mir că sunt în stare să scriu aceste rânduri acum. Prea multă suferinţă; prea multe eşecuri; prea multe chinuri. Uneori nu ştiam dacă voi avea cu ce să-mi plătesc chiria pentru următoarea luna, căci da, sunt un om singur -  independent, adevărat - dar singur.

                                         Credit: Olivier Bac

Am răzbit, am reuşit să trec şi peste eşecuri, şi peste suferinţă şi peste lacrimi şi nopţi nedormite (de fapt peste nopţile nedormite nu chiar :P); am trecut peste toate şi pot zâmbi astăzi şi spune mulţumesc celor care au fost lângă mine; celor care m-au sprijinit - fie cu vorbe potrivite, fie cu un zambet cald şi o îmbrăţişare puternică, fie cu dragoste - căci da, am primit atâta dragoste anul acesta că uneori nu ştiam cum să mă comport şi ce să fac mai bine că să îi fac faţă.

În 2016 am cunoscut tot felul de oameni. Unii îmi vor rămâne prieteni pe viaţă, alţii au trecut pe lângă mine lăsând amprente de diferite feluri - amprente care se vor şterge cu timpul - sunt sigură - deşi sunt un om mult prea sensibil pentru lumea aceasta. În 2016 am fost plină de datorii. De multe ori nu puteam dormi nopţile: trebuia să-mi plătesc actorii, echipa, serviciile pentru film. Şi doare să ştii că oamenii aceştia au familii de întreţinut, au de plătit chirii, au nevoie de hrană şi de o viaţă decentă - şi eu le eram datoare şi nu puteam face nimic.

                                       Credit: Olivier Bac

Şi sunt un om atât de norocos: nu doar că mă înţeleg, mă iubesc, mă apreciază şi mă aşteaptă să-mi fac datoria de plătitor, aceşti oameni dragi au fost lângă mine în tot acest timp, mi-au vorbit, m-au hrănit, m-au plimbat, mi-au dat putere să merg mai departe şi să-mi urmez ţelul. Sunt foarte norocoasă, da. Mi-am îndatorat prietenii, familia, oamenii care au lucrat pentru mine - dar eu sunt foarte norocoasă - cum ţi se pare asta?

Şi au fost datoriile, şi au fost eşecurile cu festivalurile, respingerile la proiectele Erasmus (chiar aşa, cum oare altora li se aprobă mereu, mie unul la a 10 a încercare?), au fost aşa de multe, că nici nu mai vreau să mi le amintesc. A fost durere, prea multă durere. Vorbesc la trecut fiindcă vreau să treacă anul acesta mai repede şi dacă să nu-l dau uitării, să învăţ din ce-a fost, să accept şi să îmbrăţişez lucrurile care mi s-au întâmplat şi să mulţumesc lui Dumnezeu că am trecut peste.

                                     Cu spatele la 2016 :)

În 2016 am cunoscut - m-am cunoscut de fapt. Am experimentat. Am iubit. Am urat. Am învăţat. Am greşit şi am avut puterea să mă iert şi să mă accept. Am descoperit şi m-am descoperit. Am aflat că oamenii sunt atât de importanţi şi că ei ne creează personalitatea. Am văzut cum reacţionăm în oglindă: un om cu sufletul frumos ne va transforma sufletul şi nouă; un om negativ ne va distruge sufletul; un om nesigur ne va dona nouă nesiguranţa sau frica lui. Şi am aflat cât de important este să mă aflu printre oamenii cu sufletele frumoase, că aşa cresc, aşa mă dezvolt, aşa fac lucrurile bune să meargă.

Am aflat că avem un creier dependent de sentimente, fie ele bune, sau mai puţin bune. Când suferim,  creierul asimilează sentimentul de suferinţă şi deşi nu ne simţim bine, suntem dependenţi de suferinţă. De aceea nu avem curajul să punem punct relaţiilor în care suferim. Pe de altă parte, am găsit că iubirea ne face mai frumoşi, că un om îşi dezvoltă frumuseţea din interior spre exterior.

                Terapia prin muzică este un pas spre dezvoltarea sufletului

Astfel, când iubim, când dăruim necondiţionat, când trăim cu fericirea în suflet, pe faţa noastră se văd toate aceste lucruri. Şi mai mult, iubirea ne da putere să ne transformăm: mâncăm mai sănătos, facem sport, ajutăm pe cei în nevoi fără a cere nimic în schimb, etc. Căci o minte sănătoasă stă într-un corp sănătos. Şi sufletul unui om se vede foarte bine în trup. Aşadar, oamenii bolnavi (de difertie boli), anorexici sau supraponderali, au corpurile în suferinţă în primul rând fiindcă sufletele lor suferă de asemenea. Mintea controleză şi e în directă relaţie cu trupul.

Acestea sunt lucrurile pe care le-am învăţat.
A fost un an impotant pentru mine, pentru dezvoltarea mea.
Anul acesta un OM mi-a ridicat încrederea de sine extraordinar de mult. Mi-a arătat că dacă vreau, pot muta munţii din loc, că pot să fac tot ceea ce îmi doresc - iar eu îmi doresc atâtea lucruri frumoase!

Îţi mulţumesc ţie fiindcă eşti lângă mine (cu mintea, cu inima sau cu sufletul).

De Crăciun fii mai bun, fii adevărat!
Omul adevărat este omul BUN cu sufletul, care dăruieşte neconditioant, care face lucrurile frumoase să meargă. Aşa se cheamă că eşti OM ADEVĂRAT.

Astăzi îţi dăruiesc iubire

Victoria

                    Şi dacă tot experimentăm, ce zici de roşul acesta ? :P

Comentarii

gabella a spus…
Draga mea te felicit pentru un articol minunat despre viata si magia anului 2016 care ne-a remodelat complet pe fiecare dintre noi si datorita lui ne-am testat niste limite, forte care le uitasem si care ne-au ajutat
Unknown a spus…
Iti doresc ca in sfarsit sa rasara soarele si pe strada ta chiar daca nu este sa fie in 2017 , dar cu siguranta va rasari ptr ca ce sadesti aia culegi, semintele sunt bune si solul aidoma. Mult noroc in 2017.
Victoria Baltag a spus…
Gabella: 2016 a fost un an mistic pentru multi..am ramas cu amintiri si invataminte....si am privit si partea plina a paharului :P
Victoria Baltag a spus…
Marius Calin: Eh....culegi mult mai mult decat sadesti....caci samanta pe sol roditor devine planta....si de multe ori planta creste cu frunze frumoase, produce flori, fructe chiar...uneori samanta devine copac vanjos....povestea aceasta este cu mult mai frumoasa!
Unknown a spus…
Buna ziua, eu sunt Dr. Harry Carlos, un creditor privat care împrumută cei care au nevoie de împrumut, iar cei care doresc să înceapă o nouă afacere. credite personale, împrumuturi de afaceri, împrumuturi pentru studenți, creditele contractate și toate tipurile de credite, la o rată a dobânzii de 2%, vă rugăm să ne contactați astăzi la: harryloanfirm56@gmail.com ÎMPRUMUT JURIDICĂ FURNIZOR

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis