abstract


Ma gandesc la viata asta. E viata sau ce naiba este?
Fac ce fac in fiecare zi si ma intreb: oare fac asta fiindca asa trebuia sa fie, sau fiindca ma las pur si simplu dusa de val? Val?
Hahaha. Val sa fie? si ce mai val......Ma intreb, oare daca nu faceam asa...daca inversam un pic lucrurile , tot la fel era?
Sigur, asta este SINGURA viata constienta..... si ma intreb, daca-i asa, oare fac ce trebuie sa fac?
Oare sunt fericita?
Ce-ar fi sa inversez umpic lucrurile.....Ce-ar iesi?
M?
Habar nu am. Pot sa imi imaginez. Si daca imi imaginez....nu mai termin. E bine sa imi imaginez?
E bine sa visez?
pai..da.
Din 100 de vise macar unul da ca-l indeplinesc, tot e bine. Asta o spune optimistul. Dar eu sunt mai degraba pesimista decat optimista. Deci, e bine sa visezi?
Ma intreb ce fac aia care nu au vise.

Daca as face un magazin de vise! aici! acum!vise de tot felul. Vise despre tine, vise despre mine, vise...Daca as face magazin de vise si le-as pune pe rafturi, ca la magazin, si le-as vinde, ca pe orice produs, ai veni sa cumperi?
Ai venit....
Esti aici.
Ma intrebi ce fel de vise am.
Pai.....
De toate: vise cu ciocolata, vise cu alei intunecate si copaci infrigurati in parcuri. Visul acela de pe banca din fata Operei. Il mai stii?
Da. Erai pe banca. Trebuie sa-ti amintesti.
Ti-ai amintit, nu-i asa?
Stiam eu:)
A....uite un vis mai nou. Asta e inca neterminat. E visul ala care incepea intr-un oras gri....Acum il mai vezi gri?
Atunci eu il vedeam verde, acum il vad si eu gri....
A, il vrei pe asta?
Poftim.
Nu costa nimic. E magazin de vise. Toate pe gratis. Ar fi culmea sa coste si visele. Mai ramane aerul nevandut. Oare?
Ai dreptate. Si aerul se vinde. Si daca se vinde, se si cumpara. Ai dreptate. Numai eu vad lumea asa..frumoasa.
Stii? astazi am vazut o frunza. Era cazuta pe jos. Si ploua afara. Si avea culoarea ....mai stii cand eram in clasa a V a si am pictat o frunza pentru expozitia de toaman? Asa era. Ca frunza aceea.....
Maine am cursuri de la 8. Ia-ti visul si pleaca.

Comentarii

Anonim a spus…
deseori visez ca zbor.chiar ies pe geamul de la dormitor si incep sa zbor totul e real.se intamlpa numai noaptea.Nu vad oameni in timp ce zbor, zbor si doar aud caini latrand.incredibil dar totul e real.chiar atunci cand mi-am luat zborul am recunoscut totul: perdeaua, pervazul, termopanul si apoi plopii din fata blocului meu.locuiesc la etajul 3.deci chiar mi-am luat zborul.altfel eram pe jos in gradina din fata blocului neingrijita imprejmuita cu gard metalic cu cu tepi.totusi zburam .totul era perfect.linishte calm pace.ce frumos.am facut un tur al cartierului si m-am intors la mine in dormitor.Multumesc magazinului de vise.as spune mai mult dar poate vor si alti sa zboare.
Anonim a spus…
...in viata totul se plateste si tot ce faci se rasfrange asupra altora iar daca nu au existat consecinte pe moment, o sa fie mai tarziu...TINE MINTE: E BINE SA VISEZI DAR SA NU TE IA VALUL...iar in ziua de azi nu prea mai e timp de vise....H.A.S.....pa
mihaicta a spus…
e bine sa visezi dar sa fii constient in acelasi timp de realitate ce te inconjoara:P...pooop victoria
Victoria Baltag a spus…
si eu visez ca zbor de multe ori...
Anonim a spus…
Cateodata te trezesti si sincer nu iti mai dai seama daca a fost realitate sau a fost doar un vis..
sau doar ti-ai imaginat.
Victoria Baltag a spus…
Daca e un vis frumos..si din visare il transformi in realitate..nu pot sa spun decat: felicitarile mele dragule. Kiss
Anonim a spus…
"TINE MINTE: E BINE SA VISEZI DAR SA NU TE IA VALUL...iar in ziua de azi nu prea mai e timp de vise....H.A.S.....pa" nu prea sunt de acord cu tine.
mie unul imi place sa visez, chiar asta ar fi motivul pentru care ma culc pe la 5-6 deoarece lumina imi aduce cate un vis, 2 si de ce sa nu te ia valul, sa te lasi cuprins de o forta mistica, sa te simti dincolo de ceea ce te inconjoara.

"Victoria Baltag spunea...
si eu visez ca zbor de multe ori...", si eu visez ca spor dar la urma se intampla sa raman fara benzina, sau sa nu mai pot sa zbor si cad si cand ma prabusesc se intuneca.
Anonim a spus…
Da! frumos!!! frumos sa visezi, sa ai vise ne-spulberate. Sa ati fie atata de usor sa zambesti! e clar!! esti un suflet curat!. un suflet ne-patat de gropile murdare de pe drumul vietii. un suflet. un suflet inofensiv! pentru care viata e un vis frumos an mare parte!. unde viata e un vis frumos! asa e! viata e un vis frumos!. doar traim an rai! ca raiul e pe pamant nu an cer cum zice biblia!ce a fost facuta sa tina prostimea sa nu se rascoale!viata(raiul) e doar pt unii viata()... pt altii pt care viata nu aduce decat !!! munk si mici satisfactiii.pt altii pt care viata nu anseamna decat supravietuire!pt altii care asi ia viata (renunta la rai)la acest lucru frumos! care ne apartine la toti! numai ca. foarte putini au norocul sa se bucure de ia!!!

Te invidiez si tot o data ma bucur pt tine!! io unu sant satul de viata! si nu ami pasa daca mor maine!! dar an schimb sufar daca moare cineva drag azi!! prezentul! e dureros! si trecutul poate fi si mai dureros!!! cel mai mult ami place necunoscutul.. adica viitorul!!!! Ciprian sant si mia placut f mult ce ai scris!!!!!!!!!!
Anonim a spus…
nu am mai visat ca zbor de f mult timp de si asta ami place nespus!!! vreau sa zbor dar nu pot!! ma desprind de pamant si ma prabusesc . ma ridic .iar! ami iau avant si ancerc din nou .plin de speranta! ami iau zborul. ma ridic !!! ce bine e!!!! nu vreau sa se termine niciodata! vreau mai sus caci sant mult prea aproape de pamant.. dar nu pot si cad ! ma prabusesc !! precum unui pui de pasare ranit la o aripa!! am ceva mult prea greu ce ma tine! e legat de picior. e greul din viata .. e asa de grea ancat uneori nu te mai lasa nici sa visezi!
Victoria Baltag a spus…
pt. Adi: ma bucur ca te mai uiti pe ce scriu din cand in cand.:) Pai daca visezi ca zbori....e bine.. dar daca te prabusesti ..e cam nashpa. Fii fericit Adi. te pup si te imbratisez cu drag
Victoria Baltag a spus…
Pt. anonim care nu era de acord cu ce a zis H.A.S.
Ma bucur ca si tie iti place sa visezi....esti cu sigutanta o persoana inteligenta si mistica. Ai grija de visele tale si..incearca pe cat posibil..sa le transformi in realitate..(pe cele frumoase in care nu te prabusesti, fireste:)
Victoria Baltag a spus…
Pt. Cipri: dragule..ma surprinzi...ti-am zis eu bine sa dai la teatru, ca tu esti un tip inteligent, nu? pai...nu mia fi asa de pesimist ....tu crezi ca eu am trait intr-o lume roz? da"? asa pare draga...nu uita ca sunt singura in Bucuresti, nu ma pe nimeni, unii ma urasc, unii nu-mi vorbesc...de multe ori nu aveam banii nici de paine... Ciprian, de ce ma invidiezi, oare nu ai si tu doau maini ca si mine? oare nu ai si tu ceier sa judeci? Eu pe astea doua lucruri ma bazez...ca atat am..Am muncit pe branci pentru tot ce am realizat..tu stii bine asta. Poate ne vedem intr-o zi si vorbim mai muolt pe tema asta, k?
Te pup si ai incredere in tine, ca POTI!
Victoria Baltag a spus…
Tot pt. Cipri: Meriti mai mult de la viata, asta e clar. Daca nu-ti place ceea ce faci, schimba, fa altceva....fa ceva ce te satisface..poate nu poti acum..k, incetul cu incetul. Eu am incredere in tine, tu de ce nu ai? O sa vezi ca daca incepi sa fii satisfacut in viata reala, o sa poti visa ca zbori. te pup si te imbratisez cu drag

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul