Marea..



Marea......


Cand ma gandesc la mare imi vin o multime de lucruri in minte. Vacanta, scoala de vara ( sau mai bine zis ,scolile..),unchiul din Mangalia, valuri, soare, ploaie (asta fiindca am tot prins zile ploioase), prieteni. Ma gandesc la tine cand ma gandesc la mare, stii? Si stii ce imi amintesc?
Scoica. Scoica aceea alba pe care mi-ai dat-o. Si 1 Mai.....Nu am mai fost niciodata la mare de 1 Mai, stiai? Ce frumoasa e marea de primavara...Ce singura si linistita! Ce rece! terasa unde mancasem vara trecuta e acum goala. Ce straniu...mi-e frica de mare. Mi-e frica de apa...si totusi iubesc apa. Cine ma mai intelege pe mine... "Imagineaza-ti ca e miere de albine!"mi-ai spus atunci cand ma chinuiam sa invat de la tine inotul. Cum sa fie miere, cand eu vad prea bine ca e apa? E apa, da., mi-e frica de apa. E rece. E prea rece si eu nu intru!!!!Brrrr!!!


marea.....


La mare am aflat ca-ti place Mircea Vintila. Mie nu-mi place, dar mint. Acum imi place . Imi plce fiindca iti place si tie. Si sa stii ca ai voce frumoasa. Chiar ai voce. Stii ce-mi amintesc? versurile....asa cum le cantai tu. "draga Miruna, iti spun printre soapte, imi place camasa ta de noapte..." si se sfarsea cu "amintire, nu? Pai da. Asa si este. O amintire. Minunata amintire. Daaaa...


Si leaganul de la terasa de pe plaja. Priveam stelele leganandu-ma. Nu mai stiu unde e constelatia aceea ( nici nu mai stiu cum se numeste), dar fii sigur ca atunci eram foarte atenta la tot ce-mi spuneai. Si am inghetat de frig. Pana la 4 dimineata. In leagan, privind stelele. A doua zi nu mai aveam voce.....abia vorbeam la training. Chiar, mai stii ce pedeapsa am primit fiindca intarziasem? O, da! Nici nu mai vreau sa-mi amintesc.


In vara aceasta am fost cu sora mea la mare. Mergeam in fiecare seara cu picioarele prin apa si cantam. Sor'mea imi dadea note. Uneori mai canta si ea cu mine. Ne auzeau oamenii ceilalti . Sor'mea zice ca am mult tupeu ca sa cand asa...sa ma auda lumea de pe strada. Da' de unde? Sunt o emotiva, timida, nesigura, fara prea mult curaj. Sunt exact asa cum nu speram sa fiu.... Dar asta nu stie nimeni, deci PSSTT!!!


Marea....


Calda si rece, grava si calma, cu valuri inspumate....ce frumoasa e marea...Ma atrage si imi este frica de ea in acelasi timp. E ca in dragoste, nu? Ba da..asa e... Adica iubesti, dar te temi ....nu ti s-a intamplat niciodata? Mie da. Tot timpul mi se intampla. Tu stii. Stii ca ma pricep la asta. Ca valurile marii sunt, nu-i asa?


Marea mi-a adus premii. Medalii. Diplome. Prieteni. Tu.

Marea mi-a adus vise. Valuri. Vant.

Comentarii

Anonim a spus…
imi place punctul tau de vedere , continua sa scrii pentru ca ai talent cu caru' .....
Anonim a spus…
Stii ca cititul unei astfel de istorisiri te relaxeaza? E... dulce, soft, calm, cum vrei... :)
Keep on!
Anonim a spus…
vant la pupa; fain la mare intradevar ..., da acuma e cam frig peacolo e mai bine la caldurica ,langa soba, acasuca.
lucu
www.skivirus.com a spus…
am fsot si eu la trainingul ala :)) aveai voce :)

dar nu de povestit cum a fost in leagan :) marpha felul in care scrii .. o sa am si eu nevoie de un reporter :) intra aici www.skivirus.com e siteu meu :)
Anonim a spus…
hmm....dom`soara nu vreau sa fiu rautaciuos...dar...cate geamuri erau sparte pe la terase cand cantai :))....glumesc...fain tare felu in care scrii....talent...nu zicem....imaginatie nu are rost sa mai precizam...sa zicem ca fiecare din noi am vrea putin din putinul tau :D...si putin din mierea de albine...ca at m-as scufunda mai mult :P.... ALEX MAC
Anonim a spus…
Itzi doresk un calduros "La multzi ani" fericire... liniste... intelepciune si succes in viatza :) treci peste toate obstacolele si sa shti viatzai frumoasa... daca tzio faci
Anonim a spus…
da...se vede ca erai indragostita, ai povestit fain...si sa stii ...atat timp cat stai langa persoana iubita nu mai conteaza daca e frig sau ploua...adica nu mai conteaza nimic...si e nasol ca nu poti opri timpul in loc...in fine...raman amintirile...
Victoria Baltag a spus…
Pai amintirile sunt cele mai frumoase, nu?
Anonim a spus…
Chiar daca as fi incercat sa exprim mai bine, ceea ce ai scris tu acolo ar fi fost in zadar.
Dar m-am regasit, si totodata mi-ai rascolit vechi amintiri despre mare.
In timp ce citeam imi veneu in minte flash-uri, fragmente din ceea ce a fost, sau as fi vrut sa fie...
Victoria Baltag a spus…
Da Liviu.....cate amintiri ti-am rascolit? :) ( sunt rea, nu?)

ma bucur mult ca ce am scris eu....trezeste sentimente

Si nu uita....ce a fost...a fost..dar ce ai fi vrut sa fie..mai are timp sa se intample..depinde doar de tine.:) te pup

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul