E primavaraaaaaaaaaaaaaaaa


E soare si-i asa de frumos afara incat cred ca ma aflu in alta parte decat in Bucrestiul asta murdar, aglomerat si uracios.

A venit martisorul cu noroc, sanatate si voie-buna! Mi-a adus un zambet larg pe fata si mi-a umplut sufletul de bucurie. Primavara sunt atat de fericita! Radiez caldura, bunatate si daruire!

Abia astept sa vad copacii infloriti, sa respir un aer plin de verdeata....


In martie oamenii sunt mai buni, mai fericiti...simt si traiesc altfel.....mai intens..orice fir de parfum, orice culoare vie, orice adiere de vant.

Primavara se fac planuri....se solidifica relatiile, se nasc iubiri noi.....dragostea e la orice pas, viata e mult mai frumoasa, mai simpla si mai optimista...sufletul, ca si natura...intinereste.

In martie mi-am propus sa fac ceva ce-mi place, ceva ce am mai facut cand eram in Iasi si ce am abandonat cand am venit in Bucuresti: sa pictez si sa reincep cursurile de dans. Si in plus....sa invat sa inot( dap, rusinica, nu am invatat pana la varsta asta :P).

Si sunt mandra de ceea ce am hotarat sa fac. Primul curs de inot a fost extraordinar. S-a lasat cu o raceala..insa pana la a doua sedinta sper sa imi treaca:). Astazi mi-am cumparat pensoane....si cand mai strang bani imi iau si panza si culori. Cat despre dans...acusica se face si asta.

Sunt atat de ferictia primavaraaaaaaaaaaaaa!
Si as vrea sa daruiesc fiecarei persoane putin din fericirea mea. Sau as vrea sa impart fericirea mea cu fiecare persoana ce ar dori asta.
Imi place atat de mult sa daruiesc fericre!!!

Comentarii

Anonim a spus…
domnisoara....nu stiu unde vedeti dumneavoastra soare in bucuresti ca pe oriunde am fost eu e cam noros...si in dr taberei...si la universiate...si la ateneu...etc

ieri a fost soare...ai delay de o zi ;)
Anonim a spus…
Te referi poate la ziua de ieri?
Victoria Baltag a spus…
Draga b: cand am scris m-am gandit la ziua de ieri....dar..ma refeream de fapt la soarele din sufletul meu..:)
Victoria Baltag a spus…
Anonim: pai.....si da si nu..am mai spus si mai inainte la ce m-am referit..martie e luna in care m-am nascut, luna in care sunt alintata si iubita...luna in ca re primesc cele mai multe flori...si na, de asta vad doar soarele..indiferent daca e sau nu e:)
Anonim a spus…
:)
Anonim a spus…
soarele din sufletul tau....hmm...vezi sa nu te eclipsezi :P
Anonim a spus…
la multi ani, acum mi-am adus aminte ca pe 19 feb a mai fost ziua la 2 pesti, si nici nu m-am gandit sa le dau mesaj ceva...., rusine mie.

as putea sa iti dau tie mesaj dar altfel nu as mai fi anonim
Victoria Baltag a spus…
Draga ANONIM: stai linistit....si eu uit sa dau mesaje persoanelor dragi mie....si mie ar trebui sa-mi fie rusine ca mereu uit pe ce data e nascut x sau y....cred ca marea problema la mine e ca ..am prea multi prieteni (sic!)...poate si la tine e la fel..cum mie nu-mi place sa fac discriminari...si cum nu mi-e cu putinta sa retin toate zilele de nastere...mai bine nu retin nici una...hahahha
Multumesc pt urari...la multi ani si tie..oricand ar fi ziua ta de nastere
Anonim a spus…
eu nu am asa multi prieteni, precum ai putea sa crezi, am cunoscut o groaza de persoane, dar nu comunic asa de mult si nu tin legatura cu ele.

cred ca am 2 sau nici un prieten.
sau probabil ca pretentiile mele ca prieten sunt prea mari si nu ii consider.

oricum nu prea am incredere in ceilalti, si nu stiu de ce, imi doresc sa am incredere in ei. dar in mine stiu ca nu e adevarat.

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul