jurnal deschis



Multumesc Oana pentru desen:)

Melancolie


Trebuia sa-mi fac in sfarsit bagajul. Am lasat pana in ultimul moment. Am amanat cat am putut. A sosit clipa.

Nu pot sa fac bagajul. Nu stiu sa-l fac. Sor-mea, ma ajuti?
Adica....mi-l faci tu?

Am deschis toate dulapurile. Am scos mormane de haine. Asta o iau? Dar asta?

Doamneeee...unde o sa incapa atatea?
pai nu incap...trebuie sa mai scot din ele. Dar ce sa scot?
Nu am ce sa scot. Plec pentru un an de zile , nu pentru doua saptamani..

Off...cum naiba ma incadrez in 20 de kilograme?

Cate amintiri ma leaga de fiecare lucru...cate amintiri cu tine ma leaga de fiecare lucru. Imi vine sa plang. De dor. De dorul tau. De plecarea mea.

Nu am pus nimic in bagaj. NU am avut curaj sa pun nimic in bagaj. Ca eu nu stiu sa fac bagaje. Doamne..si cate bagaje am tot facut!!

Am privit. Doar am privit.

O sa plec. Tu crezi ca o sa te uit. Asa crezi tu.
NU e adevarat.


Te pup si te imbratisez cu drag.

Comentarii

Anonim a spus…
dap...stiu ce asti isteata si te vei descurca f bine. NU trebuie sa-ti para rau ca pleci.pup
Ionut a spus…
Facutul bagajelor e o arta neinteleasa.
Victoria Baltag a spus…
Ionut: dap, ai dreotate. Eu nu a m reusit niciodata sa inteleg arta asta:P

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul