Si ploua...



Pictura aceasta super ii apartine Oanei



Adriana-Ploua
Asculta mai multe audio Muzica

Ploua…
De mult nu am mai simtit mirosul de pamant ud. Am zis bine. Nu miros de trotuar ud, sau miros de sosea uda. NU. Miros de pamant ud…..
Tuna.Si tunetul strica linistea picurilor ce cad pe acoperisul din tabla al casei. Pic,pic, pic, se aude linistea picurilor de ploaie.
Sunt sus in mansararda. Fulgera. Vad cum stropii mari si repezi cad pe frunzele de par din spatele casei. “ce bine e spalat parul asta”, m-am gandit. Si perele. Sunt inca verzi, or sa se coaca in noiembrie abia..dar clar, si ele sunt bine spalate.

Apa de ploaie e buna. In vechime femeile se spalau pe cap cu apa de ploaie. Mi-a spus mie mama. Le facea parul mai moale…era apa de la Dumnezeu…
Si ploua.
E intuneric din nou. Nu se vede nimic. Nici stelele. Unde e steaua pe care mi-am ales-o impreuna cu tine? …..nu-i…
Nu se vede nimic. Se simte. Simt crengile parului care se apleaca , simt apa care cade din cer, simt ca ea cade de pe acoperis undeva la coltul casei…..intr-o baltoaca mai mare. Simt asta fiindca se aude. Pleosc, pleosc. E o tabla in baltoaca aia. Da, este cu certitudine. Cand cad picurii pe ea, sunetul e altfel. Ca de tabla goala. Pac.Pac.Pac.

Cand eram mica megeam cu picioarele despuiate prin baltoace. Si apa era calda. Brrr, ce rece este acuma. Si faceam barcute din coji de nuca verde care pluteau in baltoace….si uneori ploua asa de tare incat se faceau raulete ….si eu priveam de sus….de pe scari..nu ca acum…tot de sus, dar din mansarda.
Imi place cand ploua. Cand e apa calda si pot sa merg nestingherita prin ploaia. Imi place cand ploua fiindca se hraneste pamantul. Fiindca se curata atmosfera. Imi place cand ploua fiindca e bine.
Fiindca atunci cand ploua tu ma tii in brate.
( bine, ma tii in brate tot timpul, adevarat….dar parca imi place mai mult cand ma tii in brate si ploua)

“Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat si nu regreta nimic din ceea ce faci, daca asta te face sa zambesti”

Comentarii

Anonim a spus…
grazie...:)
si melodia e superba:X
Victoria Baltag a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Victoria Baltag a spus…
Oana:yep...ma regasesc f mult in ea,e molodia noastra:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul