Inconjurata


E mult prea greu sa inteleg ce mi se intampla. Stiu doar ca e bine. Simt. E mult prea greu sa realizez cat de departe pot sa pun anumite sentimente. Nici nu stiu cum pot. As vrea sa iubesc. Unde ai disparut dragostea mea? E greu....

Imi este atat de greu!

Si traiesc inconjurata de atatia altii.

Dar nu de TINE!

Si atatia altii...


Ceva lipseste in viata mea acum. Tu?

Invata-ma sa iubesc din nou!

NU pot trai fara asta..

As vrea sa te urasc dar nici macar asta nu pot. Sunt goala.

Si totusi...

...Inconjurata..!

Comentarii

Anonim a spus…
:)
Anonim a spus…
m?
Anonim a spus…
Fericirea e ca o bataie de vant....ca o adiere...ma scuzi ca iti spun dar nu reusesti sa iti dai raspunsurile pe care le cauti si nici nu vei putea gasi vre-odata raspunsul ptr ca de ce il cauti de ce gasesti mai mulrte intrebari. Nu mai fi atat de filosofica pentru ca nici asa nu vei gasi decat intrebari. Lasa viata asta anonima si trezeste-te si invata sa traiesti, nu mai visa un vis ademenitor. Mirajul este mare dar cu cat e mai mare mirajul cu atat e mai dura realitatea. Nu vana cai englezi ci cauta sa vanezi o intrare inapoi in realitate. <sfatul meu, al unui anonim, care credea ca te cunoaste odata dar din pacate s-a inselat, care a incercat acel "ceva", ceva real si nu sovaielnic. o sa iti multumesc daca o sa lasi comentariul, daca nu tot o sa iti multumesc. Dar faptul ca il vei sterge va insemna o dezamagire ptr mine, aceea ca in continuare visezi.

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul