Rece


A trecut apropae o luna. Saptamana viitoare e ziua mea. La multi ani mie!
Sunt rece. Cred ca am uitat tot. Cred ca nu o sa mai simt nimic. Cred ca nu mai revin la trecut. Cred ca am trecut si de asta. Nimeni nu este perfect. Cu totii gresim. A fost o ratacire. M-am regasit acum. Bun venit Victoria!

E frumos sa iubesti, vreau sa iubesc, de fapt iubesc, de fapt cu asta traiesc!


Construiesc smaraldul de care vorbeam cu cateva postari mai inainte! E bine! Florile din vaza imi zambesc, soarele imi straluceste in fata, prietenii mei 9 care pe zi ce trece devin tot mai multi), ma imbratiseaza cu drag si sunt fericiti cand ma vad!

Sunt rece!

Ma asteapta o viata din ce in ce mai frumoasa!

Am cumparat martisoare! Habar nu aveau ei ce sunt alea....cu greu le-am explicat ca la noi e un simbol al venirii primavarii...oricum, le-a placut mult ideea:)

Sunt o persoana plina de succes!
Iubesc, zambesc, incerc sa-i fac si pe altii fericiti!
Am primit atatea cadouri...cel mai mult mi-au placut florile si martisorul de la tine:). Ursuletul pe care il strang acum in brate e tot un dar sau e meritul meu? hmm...Il iubesc asa de mult!!!

Te pup si te imbratisez cu drag!

Comentarii

Anonim a spus…
da.. foarte frumos (blogul), doar e scris de Victoria, ce draq.. culmea, sunt putin baut (club, muzica, alea alea' si citesc blogul tau! imi place! doctorat? nush daca ai nevoie, probabil doar pentru suflet. cum zicea 'pipera'? "doar asa... ca sa am si eu o diploma".
relu(sibiu)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul