dupa aproape 6 ani



Bine te-am gasit scumpul meu! Nu ti-am mai scris de atata amar de vreme...

Imi vin in minte versurile din Glossa: "Tu aseaza-te deoparte, regasindu-te pe tine....cand cu zgomote desarte, vreme trece, vreme vine" ......oameni si locuri apar si dispar...ca lumea e trecatoare.

Asadar am incercat sa ma regasesc.

Si am cautat-o pe Victoria cea de acum 6 ani. Vreau sa ma apropii de lucrurile ce-mi erau dragi atunci. Lucruri pe care le-am uitat??!!!??
Lucruri ce mi-au lipsit asa de mult si fara de care am incercat sa traiesc. Ce-am realizat in ultimii 6 ani mi se pare acum atat de superficial. Ca nu e parte din sufletul meu.
Sase ani ca in transa.

Vad bine ca nu am invatat nimic. Nimic ce sa-mi creasca inima.

Si da, am inceput sa pictez.

De mult mi-am dorit...dar ceva ma oprea..frica de-a pune din nou mana pe pensula si de-a jigni culorile in nestiinta mea.

De Paste am primit o cutie de acuarele.....s-o folosesc..sa n-o folosesc...??!!??

Acum doua saptmani ma plimbam prin Tesco...am vazut acolo pensule, foi pentru pictat, creione, tot ce visam! Le-am asezat frumos pe masa: blocul de desen mare - cu prima pagina deschisa, blocul de desen mic, cutiile cu apa, un creion cu mina subtire, unul cu mina groasa, acuarele, pensoane de toate merimile. De doua saptamani ma tot aman: "Lasa ca ma apuc maine, lasa ca poimaine.." si tot asa. A fost mai greu decat atunci cand m-am silit sa-mi incep disertatia! hahahaha!:)

Astazi a fost ziua cea mare! NU pot sa explic cat de mare satisfactie mi-a dat! Iubesc atat de mult sa ma joc cu nuante de tot felul. E ca o lume a culorilor in care intrasem si in care ma regasesc!

Astazi simt ca am facut ceva pentru sufletul meu!

Comentarii

Aura Carmen Slate a spus…
...si mie imi place sa ma joc cu culorile. promit, ca dupa ce termin cu disertatia, imi fac timp pentru pictat, imi fac timp pentru scris, imi fac timp pentru prieteni...
abia astept sa te mai vad...poate la vara.. a venit vara :d
cu mult drag,
Aura
Victoria Baltag a spus…
Aura: scumpa Aura..si eu vreau sa te vad...poate ajung in tara prin iulie august..nu stiu sigur...stiu ca te lupti cu doua disertatiii, hahhaha, mai stiu eu pe cineva:))))
Da, picteaza.., scrie, fa ce simti ..si o sa vezi e mare satisfactie o sa ai:) PUP

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis