evolutie



Si da. Incep sa fac lucruri care-mi plac. Am fost la cursuri de echitatie. Al doilea curs din viata mea dupa mai bine de 4 ani. Imi este dor de hipodromul din Iasi. Acolo am calarit pentru prima data...

Ce cai mari au englezii!!!

M-am inscris la cursuri de dans. Nu mai fusesem din liceu. Fac salsa. De doua ori pe saptmana. Patru lire ora. O fi mult, o fi putin, merita efortul:)

Planuiesc sa gatesc din nou sarmale:) Poate peste cateva zile.

Si sa merg sa joc bowling. Biliard. Sa vizitez muzee, castele. Sunt asa de curioasa oare cum o fi aratand un castel englezesc sau o cetate...

Astazi am fost la un salon Decleor. Extraordinar. Calmant. Revigorator. Relaxant. Am plecat de acolo fericita si cu planuri cand sa mai vin din nou.

Tot azi am vrut sa-mi cumpar crema pentru riduri. Si nu mi-au dat ca cica sunt prea tanara. Dar am riduri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maine mai pictez. Pun frunze copacului. Poate flori sau fructe.

Comentarii

felix a spus…
prea bine zana, asa cum te ai gandit se si intampla, tine o tot asa
Toma a spus…
I am a little jealous of you, being there, and me being stuck here. :P But I am also glad that you seem to enjoy every day of it.
First off: You have been there for almost a year now and you haven't been to a castle? Go for it, it really is worth the effort.
And secondly: What exactly do you mean? Those lines you see just make you more beautiful, if possible.
Victoria Baltag a spus…
felix: multumesc.pup
Victoria Baltag a spus…
Toma: dragule..uite ca nu am fost la niciun castel pan acum..sincer nu aM AVUT CU CINE SA MA DUC:)si doi..am facut economie de bani ca sa pot veni in Romania sa-mi termin masterul de la ASE...
Cu ridurile....of..crezi tu ca ma fac mai frumoasa? o fata mica...nu e prea sexy cu riduri...eu asa zic:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis