Planuri realizabile




Pictura: Ciprian Cuconu ( ma surprinde si ma uimeste de fiecare data cu talentul lui)


Citesc acum postarea mea de pe 12 decembrie.

Zambesc.
Oare este cu putinta sa primesc ceea ce vreau?

Este.

Nu o sa-ti vina sa crezi, insa anul acesta de Craciun am avut un brad minunat in camera mea..exact asa cum mi-am dorit! Am avut prajituri de casa (facute de mine bineinteles:P) si nu am fost singuraaaaaaaaaaaaaaaaa! Incredibil as putea spune.....cand nici poate o secunda sa ma fi gandit ca pot sa am toate astea. Au venit asa..ca din senin:)

Si nu pot sa spun decat MULTUMESC!

Cui? habar n-am cui...dar stiu ca "multumesc"- ul meu va ajunge la cine trebuie:P

Daca stau sa ma gadesc..am primit chiar mai mult decat mi-as fi propus, hihihi. Deci de doua ori MULTUMESC!

Am simtit anul acesta caldura Craciunului, nerabdarea cu care mi-am despachetat cadourile, veselia din sufletul meu ce a crescut o data cu veselia de pe chipurile apropiatilor, magia cu care am fost inconjurata in aceste zile......am simtit tot..desi zile bune am zacut in pat cu temperatura, tuse, gat rosu si gingii inflamate...hahha, inca nu mi-a trecut!

Si am descoperit oameni minunati de Craciun..oameni care au fost mereu langa mine, dar despre care nu stiam ca sunt comori omenesti. Oameni cu suflet Dumnezeiesc...oameni pe care ii placi din prima clipa cand ii vezi si pe care doresti sa-i pastrezi aproape intreaga viata! Eu am castigat un astfel de OM de Craciun:)

Tot acum am realizat ca iubesc cadourile in cutii mici si pretioase. Ca tot ce-i mic e frumos! Eu am primit numai cutii mari anul acesta..dar inca astept cutia mea mica:P

Iubesc sa impachetez cadouri. Sa le fac speciale. Unice fiecaruia. Iubesc sa vad zambetul oamenilor pe fata. Zambet produs de mine.

Iubesc, inca mai iubesc si sunt atat de fericta ca pot sa iubesc si sa ofer iubire. Si sunt fericita ca mi-e straina ura. Ca ura e si ea o energie.

E seara de An Nou....
Anul trecut pe vremea asta eram in tren spre Londra...
Si in noapte aceea am plans, am ras, m-am gandit la viitor si mi-am facut planuri.
Planuri de fiecare an.
Si m-am gandit la tine.

Si pentru anul acesta am asa de multe planuri ca mi-e si frica sa le pun pe hartie.

Vreau bani. Ca pot sa fac multe cu ei. Foarte multe. Foarte multi bani. Sa cumpar o casa. Si nu doar o casa.
Vreau sanatate. Ca am zacut destul in patul asta aproape doua saptmani, hahha.
Vreau doctorat. Vreau internship la Comisia Europeana.
Vreau sa mai fac filme documetare si sa le pun la festivaluri de film si sa le placa oamenilor si sa misc ceva..cumva..o idee...o vorba....
Vreau sa am timp de mine...macar putin.
Vreau sa-mi fac timp pentru tine. Macar putin. Vreau sa-ti faci timp pentru mine. Cat de mult timp vreau eu.
Vreau sa scriu .. vreau sa creez ..... si astea sa ajunga la urechile tuturor.
Vreau sanse si oportunitati...pe care sa le folosesc cu succes.
Anul acesta vreau sa ma ajut pe mine.
Si vreau sa multumesc (cui nu stiu) pentru anul ce tocmai e pe punctul de plecare. A fost un an bun si multe lucruri ce le credeam imposibil de realizat s-au infaptuit . E lucru mare.
Vreau sa multumesc pentru norocul de a ma afla inconjurata de oameni minunati, de prieteni adevarati, de chipuri care nu ma uita si sunt "acolo" cand am nevoie. Multumesc!









Comentarii

Anonim a spus…
multumesc mult ! tot cea ce fac, fac datorita tie! t poop :*
Victoria Baltag a spus…
heiiiii....ma bucr mult sa stii! Iti tin pumnii la tot pasul si sunt convinsa ca o sa resusesti!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis