Puzzle


Pictura cu doamna in rosu si domnul in frac ii apartine lui Ciprian.
Multumesc mult si iti tin pumnii in cariera artistica.




Asta e in mintea mea acum: un puzzle.
Ce sa fac? Ce e bine sa fac? Nu pot lua singura o decizie. Ceva...sau cineva..ma opreste. Si caut. Peste tot. In carti de vise, in chiromantie, an astrologie (dar mai putin ..ca ceea ce se gaseste in media e bullshit). Si caut....si tot mi se pun bete- n roate. Pai uite, am incercat sa-mi fotografiez palma si sa o trimit la cineva sa-mi spuna ce se intampla, ce e mai bine sa fac sau sa nu fac. Si culmea...aparatul meu este atat de prost ca niciodata cand incerc nu-mi face pozele ca lumea...suficient de clare casa priceapa omul ce linii sunt acolo, hahaha:P



Ma las pagubasa. Macar daca as muri acum nu mi-ar parea rau. Cat esti nimeni, poti sa mori linistit. Cand incepi sa nu mai fii nimeni..atunci apar complicatiile:P



Eh..se pare ca nu mor, hahhaa:) (asta din cata chiromantie stiu eu:P)



Si ce fac? Merg la salsa, aplic peste tot..aplic, aplic, aplic. Sa vedem ce iese.



Fericirea mea.....acum o am, acum n-o am. Sunt atat de confuza. Oare vreau sa am ceea ce am ?Oare vreau altceva? Oare merit altceva? Oare sa cred in destin? Si daca vreau sa-mi schimb destinul, oare e scris in destinul meu sa-mi schimb destinul? Hm......intrebari peste intrebari....cine sa-mi dea raspunsul?



Nu am mai simtit de mult ca iubesc cu adevarat, insa am lanaga mine ceea ce vreau ..Ciudat. Sa ai ce vrei si totusi sa nu iubesti. Tu ai spune ca e un blestem, din pacate eu nu cred in blesteme.



Ce-mi lipseste? SIGURANTA. Oare o s-o am vreodata?



E un sfarsit de an cu multe vise, planuri si proiecte pe jumatate implinite.

Imi urmez drumul pe care mi l-am stabilit cu multi ani inainte.

Nu este chiar atat de neted cum m-as fi asteptat.



Al doilea Craciun departe de ai mei.

Si de data aceasta vreau brad impodobit si prajituri de casa.

Si vreau sa nu fiu singura.



te pup



Comentarii

Ionut a spus…
Imi pare rau sa aud ca inca te urmaresc ganduri sumbre. Credeam ca e o faza trecatoare.

De obicei lumea isi alege singura nefericirea. Cu putin mai mult efort poti alege altceva :)
victoria baltag a spus…
Draga Ionut: nu sunt ganduri sumbre...doar nesiguranta....
vor trece gandurile astea, nu-i bai:P
Stiu ca pot sa-mi aleg singura ceea ce vreau.....ideea e cum fac sa-mi iau ceea ce vreau, hhaa:P

te pup
Ionut a spus…
Este foarte simplu, alegi sa vrei ceea ce poti lua. Nu exista o cale usoara.
victoria baltag a spus…
hm..n-as fi chiar de acord. Eu as spune ca alegi ceea ce vrei sa alegi, nu ceea ce poti lua:P

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis