Dupa 4 luni

*Pictura ii apartine lui Ciprian Cuconu....cat de frumoasa poate sa fie nuditatea (sic!)



Surad acum cand citesc vechea mea postare din preajma Anului Nou.

Sa trag linie sa vad ce s-a facut si ce nu s-a facut?

Nu ..inca nu……liniile se trag la sfarsitul anului.


Si de cand iau pastilele alea antidepresive parca nu mai sunt asa de pesimista:).

Si tot nu pot sa dorm..gandesc prea mult:P....

Am terminat astazi “Ma numesc Rosu” de Orhan Pamuk. Cea mai buna carte pe care as fi putut s-o citesc vreodata. STIL descriptiv unic, frumusete lirica, fir epic excelent. Istorie, antropologie, viata sociala, datini si obiceiuri. Lumea miniaturistilor.

Minunat roman si nou pentru mine ca subiect.


Sa spun ca mi-au luat doi ani ca s-o citesc?

Am zambit cand am terminat-o.

Sfarsitul e de asemenea excelent.

A venit primavara! Si la mine e primavera !!!....si la tine sper ca e la fel. O fi la fel? Nu mai ai demult curaj sa-mi scrii. Lungile tale scrisori s-au preschimbat in doua paragrafe …apoi in cateva fraze…apoi mi-ai scris cateva propozitii, cateva cuvinte apoi... Unde s-a dus curajul? Scrie-mi. Obisnuiai sa-mi scarii atat de frumos.

Scrie-mi despre tine.


Sunt fericita.

Sunt fericita ca am invins. In inima mea eu am invins. In acest moment si de data aceasta: EU. Au fost momente cand simteam ca pot sa mor, ca nu-mi mai trebuie nimic, ca am trait sentimentul iubirii la maxim. Asa o fi fost. S-a dus insa…..pentru mine s-a dus. Si am invins fiindca tu erai atat de sigur de umila si sincera mea dependenta……eram dependenta de tine…

Adevarat.


Dar am fost norocoasa. Mi-am gasit resurse sa trec peste. Nu credeai? Nici eu nu credeam. Deci e adevarat ce mi-a spus tanti aceea atunci in Cismigiu ca “cineva ma protejeaza de sus”. Asa o fi. Sunt fericita si goala. Sau poate ca acum traiesc altceva. Diferit de tine.

Si vrei sa ma vezi. Asta e foarte bine. Insa din pacate mi-e imposibil. (Dar mi-ar face placere sa ne vedem).

Si daca-mi scrii o sa-ti raspund mereu. Eu nu am sufletul negru. Eu nu sunt plina de manie. Eu inca iubesc. Si pot sa iert. Si te-am iertat de mult. Eu pot sa fiu amabila chiar si cu cei care mi-au intors spatele. O sa-ti raspund deci. Nu-ti fie teama. Poate o sa-ti spun doar “multumesc” dar o sa-ti raspund. Fiecare om merita un raspuns. Probabil ca si tu esti un om, si prin urmare vei primi un raspuns.

Eu nu l-am primit. Nici nu-l mai vreau acum.

Si eu o sa-ti scriu. TU esti muza mea. Sa nu uiti asta. Si pot sa creez numai cand ma gandesc la tine. Ce-i drept, nu m-am mai gandit de mult.


Dar stiu ca numai tu ma inspiri in lumea acesta. Deci o sa-ti scriu. Aici…. Si tu o sa citesti. Si n-o sa intelegi. Fiindca nu o sa ma poti intelege niciodata. La fel cum nici eu nu te pot intelege. Nu fiindca nu as putea, dar fiindca nu vreau sa pot sa vreau sa te mai inteleg. Eu vreau doar sa ma inspiri.

Si pentru asta te iubesc. ACUM doar pentru asta te iubesc.

Viata este atat de surprinzatoare. Viata este atractie si energie. Avem ceea ce vrem sa avem sau ceea ce putem avea.

Te pup sit e imbratisez.

Comentarii

Anonim a spus…
nu dai nici un nume ?? m-ai pus pe ginduri cine e persoana acea speciala? sint io,? su sint io,! el stie ca e vorba de el? nu stie? oau poate ca te iubeste si nu stie cum sa o spuna de frica de a nu fi respins! chiar ca e complicata viata si cind te gindesti ca pentru multi asta e doar inceputul! inceputul il stim toti parcursul si sfirsitul le aflam intre timp!!! sa stii ca e multa lume care te iubeste !!!! sint comvins ! pentru ca in viata daca ddai iubire primesti iubire ,acum tre sa stii unde sa oferi acea iubire sa nu profite vreun salbatic de ia ,ca tot e plina rominia de astia

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul