Pentru tine






E Paste.


Din nou departe de casa. Casa parintilor.


Poate ca sunt insa aproape de casa-mi. Viitoarea casa a mea.


Imi lipseste.


Imi lipseste un loc al meu. Undeva unde sa stiu ca ma pot intoarce. Undeva unde sa vin si sa revin cu drag. Un loc unde sa-mi depozitez toate amintirile. Si jucariile de plus.



Imi lipseste.


Viata este surprinzatoare. Viata este energie si atractie de energie.


Si am sa am ce-mi lipseste daca voi avea cu adevarat nevoie. Si noi oamenii ne-am nascut atatea si atatea nevoi…prea multe nevoi are fiecare om. Si eu…..


Simt nevoie de apartenenta, de liniste si pace..de calmitate, voiosie si zambet. Simt nevoia de success. De un prea mare succes.


Caci viata este atat de scurta. Si nu stii ce va urma dupa. Si nu poti lasa ceva nefacut azi, sperand ca vei face maine , in alta viata…sau in alta lume. Ca nu stii daca va fi o alta viata.sau o alta lume..Nu stii nimic..si de aceea acum trebuie sa le faci pe toate. Sa te simti implinit.


Numai un las ar putea sa renunte la visurile, la idealurile si nevoile sale..motivand ca le va satisface “in alta viata”. Pe Pamant nu exista “o alta viata”. Exista doar ceea ce ai acum, aici.


Crede.


Viata e un cerc. Primesti ceea ce dai, dai ceea ce primesti…..tu nici macar nu-ti dai seama .


Si fiindca atunci cand dai…fireste este sa nu te astepti la a primi ceva in schimb (a darui fara a dramui), natura face sa-ti fie rasplatit darul, si de fiecare data iti ofera cu mult mai mult. Mai mult bine, mai mult sau mai putin rau. Tu nici macar nu-ti dai seama.


Si traiesti fiindca esti inconjurat de prieteni. Si cel mai fercitit moment este cand iti gasesti propriul prieten de suflet…tu insuti. Fii sincer asadar cu prietenul tau . Nu-l minti. Nu te minti.


Apoi multi altii ti se vor alatura ca prieteni. Si-ti vor zambi. Sincer.


Hristos a Inviat!

Comentarii

Ionut a spus…
Adevarat a inviat! :)

Ma bucur ca stii ceea ce iti lipseste. E obositor sa nu vrei nimic cu adevarat.
victoria baltag a spus…
Draga Ionut,
Multumesc mult ca ma citesti:)
Dap..stiu ce vreau si e cu atat mai rau ca stiu si mi-e asa de greu sa am ceea ce vreau:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul