Mi-ar placea sa vreau


 
 
Mi-ar placea sa joc. Sa fac filme. Mai multe. Sa fie premiate. Sa mi se recunoasca efortul.  Vreau sa fac cercetare, sa lucrez in educatie, sa predau, sa -mi cunoasca lumea lucrarile. Sa aduc un nou pozitiv, constructiv, eficient, eficace.  Mi-ar placea sa fac business. In adevaratul sens al cuvantului. Sa produc. Mai mult si mai bine.  Cred in frumusete, bunatate, intelepciune, pozitivism si inteligenta. Cred in BINE.

Uneori vad cum viata trece pe langa mine. Vad  ca altii s-au axat pe un singur lucru, l-au facut mult si bine. Acum au o viata implinita. Iar eu? In continuare ma zbat..si iar mzbat. Uneori simt ca ma irosesc in activitati fara rezultat. Simt ca pierd - luptandu-ma - ce altii castiga doar asteptand. Sa fie viata un destin? Si eu? Cu mine ce faci Doamne?

Si as vrea sa fac film. Si vreau sa termin doctoatul acesta anevoios. Sa  merg mai departe. Parca  m-am blocat in timpi fara de noroc. Inca mai am putere sa-mi hranesc  ambitia, curajul…. Ca la o adica ce am de pierdut? Viata! Si d cat o viata in lasitate, mai bine o moarte curajoasa. Hei, hei! Nu, nu ma gandesc la prostii, hahaJ Nici nu-mi trece prin cap. Ma refeream la viata sociala si moartea ei.

Sunt o optimista. Asta ma mai tine. ‘Oi iesi eu la liman. Cred. Inca mai cred. Am atatea planuri. Imi explodeaza capul de idei, de vise, de ganduri. Da, eu gandesc simplu, clar, ma complic numai cu mine insami. Ca viata e simpla, noi insine avem tendinta sa ne-o complicam.

Si 2014 este o provocare. Sa vedem, ……adica  ce ‘sa vedem’, sa vad ce-mi iese mie. Ca asta ma intereseaza.

Scurt.


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul