2014: un an plin!

Atat de mult ii iubesc! Cele mai frumoase animale!


Ascult muzica; Beatles si Tori Amos. Ascult cat n-am ascultat tot anul. Muzica este o arta care lipseste in viata mea. Ascult muzica mult prea putin.

Muzica ma trimite departe cu gandul. Trecut, prezent, viitor, toate se zbat in mintea si in imaginile ochilor mei.  Am o imaginatie....mirobolanta ! :)
Cand ascult muzica ma gandesc la lucruri la care nu vreau sa ma gandesc. Devin vulnerabila, am descoperit asta acum.

Tori spune ca a fost un an destul de bun: asculta aici
Asa o fi?
           Ce dor imi este sa calaresc. Ultima oara am mers prin padure cu un cal ca acesta in apropiere de Brmigham


Citesc postarea despre  planurile mele pe 2014. Unele s-au intamplat, altele nu. Incetul cu incetul, visele mele devin realitate. Totul este posibil in lumea aceasta.

Eu sper pana in ultima clipa, eu sunt un om care crede in succes, privesc orice problema ca pe o oportunitate si ma pastrez pozitiva in ceea ce priveste drumul vietii. Ne facem viata asa cum vrem!


 
Vreau si eu unul ca acesta! :)

Anul acesta insa a fost dificil. Am trecut prin multe incercari. Problemele s-au tinut lant, si am fost la un pas de a ma lasa pagubasa in toata lupta mea. Cateodata simt ca nu mai pot, ca nu sunt facuta sa lupt 24 din 24. Cateodata simt ca as vrea o viata linistita, simpla, dulce.
Visez sa ma trezesc dimineata si sa nu am nimic de facut in acea zi, sa ma uit la televizor pana ma plictisesc, sa stau in pat pana dupa-amiaza tarziu, sa citesc de placere cate un roman savuros. Visez....


......Si visez la tine. Din cauza melodiei, bineinteles. De aceea nu ascult prea des muzica, haha.

Nu am timp destul. Viata este una singura. Cel putin, aceasta este singura viata constienta. NU stim ce va urma dupa. Acum vreau sa fac tot ce-mi propun. Acum trebuie sa actionez. ACUM!

Datoria omului nu este sa incerce, ci sa realizeze ce-si propune. Si cand nu se realizeaza, nu-i nimic - orice usa inchisa face multe alte ferestre sa se deschida. Ce bine mai stiu eu sa ma imbarbatez :P

Ascult vorbele acestea zi de zi. Am prieteni adevarati,  voi, oameni de suflet, care stiu sa-mi sopteasca ce am nevoie sa aud, la momentul potrivit. Fara voi, cei din jurul meu , ce as mai fi eu? 

M-am format cu oameni, prin oameni si pentru oameni. Familie, prieteni, profesori - fiecare moment intersectat cu viata mea ramane pastrat si re-adus aminte cu drag. Nu uit nimic. Pastrez insa numai amintirile placute, imaginile frumoase. Iert. Invat din orice.



Am trecut prin momente cand am simtit ca am pierdut tot in 2014: prieteni, doctorat, proiecte, vise, planuri. Am simtit ca nu mai este cale de scapare. Ca o sa mor. Ca-mi explodeaza creierii de durere.  Ca nu mai am rost in viata. Ca fac umbra pamantului degeaba. Ca traiesc asemeni unui parazit. Ca totul se duce la vale. Ca nu iese nimic din toata lupta si zbaterile mele. Ca munca mea e in van.  Ei, nu se duce chiar totul la vale. Intotdeauna exista si partea plina a paharului. Dar trebuie sa mai adaug ceva: la esecuri puternice, oameni puternici. Nu esti puternic, nu rezisti. O iei razna. Si eu era cat pe ce sa o iau razna, haha.

Oamenii puternici insa, au curaj sa lupte pentru ceea ce vor. Oamenii puternici stiu ce vor si isi iau de la viata ce le trebuie pentru a-si atinge telul. Si daca  eu nu sunt (inca) un om puternic, trebuie sa devin. Alta cale nu exista. NU in viata aceasta.

Ma consider o norocoasa. M-am tot uitat dupa norocul acesta, insa nu l-am  prea vazut.   Probabil la mine este noroc faptul ca-mi dau seama ca trebuie sa muncesc mult, din ce in ce mai mult, eficient si bine.

Nu muncesti, nu ai ce vrei. Nu ai ce vrei, nu esti fericit. Nu esti fericit, nu te bucuri de viata. Nu te bucuri de viata, mori. Simplificand, nu muncesti, mori. Ce simplu este. Munca ne tine in viata. Ne da satisfactie, energie, multumire interioara.

Ce bine e sa muncesti, nu-i asa?


Oare micutii din tabloul lui Ciprian Cuconu se gandesc la faptul ca au venit pe lume ca sa traga si sa munceasca intreaga viata? heh.... :P

Deestinul omului este o enigma. Daca o fi existand un destin (sic!)


Eu ascult pian acum..... si ma linisteste, asculta si tu : aici

Te pup si te imbratisez cu drag :*

Victoria




Comentarii

Chester a spus…
E bine sa fii copil sa vezi viata atit de colorata si lipsita de riscuri. Daca toti copii ar cunoaste macar 1 la suta din toate greutatile prin care o sa treaca prin viata cred ca si-ar dori sa opreasca timpul definitiv :)))
.. Ce sa faci fara greutati nu exista progres
Victoria Baltag a spus…
Asa este Ciprian! :*

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis