De Craciun



Fotografia apartine lui Bogdan Radu (colegul meu de la master) si ii multumim frumos pentru darnicie:)

Vine Craciunul…

Ma simt atat de departe si as vrea sa fiu cat mai repede acasa…
Abia astept. Am cumparat cadouri de Craciun celor dragi mie - momentul cand le voi inmana lor este unul foarte important pentru mine. Imi place sa fac cadouri si mai mult decat atat, imi place sa-i fac pe ceilalti fericiti! Daca zambesti cand ma vezi, eu sunt fericita! Pe bune.

Abia astept sa impodobesc bradul.....M-am gandit chiar sa cumpar alte globuri..sa le inlocuiesc pe cele de anul trecut...am umblat prin magazine, dar de ce sa le car eu tocmai din Bucresti? Hm....se gasesc globuri pe toate drumurile, plus de asta, puteam sa le si sparg.:P

In fiecare Craciun cant colinde....le ador, le iubesc. Si pentru ca am depasit momentul in care ma duceam la rude sau cunoscuti cu colindatul....acum fac concert de colinde la mine acasa. Inviatii sunt mama si tata, sa nu razi:)

Abia astept sa primesc copiii! Sa le ascult colinda si sa le dau prajituri si bomboane...si sa cant cu ei uneori. Anul acesta am cumparat Mosi Craciuni din ciocolata....sper sa ajunga pentru toti colindatorii:)

Craciunul e sfant. Nu as putea sa lipsesc de acasa in astfel de momente...desi uneori am lipsit..si mare prostie am facut. Nu se compara nimic....abia astept sa ajung acasa! ( Sper sa ma primeasca sora-mea in camera ei:P)


Acum ca sa te scot din melancolia mea, uite un banc ce l-am primit adineaori:
Sper sa-ti placa:)
“Dupa o zi criminala, in care lui Mos Craciun toate i-au mers prost: i s-au imbolnavit 4 pitici, 3 reni au racit, sania s-a rupt, a ramas fara bautura si a venit si soacra-sa in vizita, seara, suna la usa un ingeras cu un brad imens de Craciun. 'Ce sa fac cu bradul Mosule?' intreaba ingerasul.
Si de atunci exista traditia cu ingerasul infipt in varful bradului... “

Nice, nu? :))

Si o melodie ce-mi aduce in minte atatea amintiri....Last Christmas.


Si acum....langa brad...sau langa foc...sau in lumina lumanarilor..te las sa asculti melodiiile astea...impreuna cu mine....vrei?


Christmas Day

Celine Dion- Christmas Eve

Chris Rea - Driving Home For Christmas


Gregorians - Do they know it's Christmas


Paul Mccartney - Wonderful Christmas Time


AMAZING GRACE - Christmas carol

Christmas - Happy Christmas Traditional


Craciun fericit alaturi de cine iti este tie drag!

Comentarii

Anonim a spus…
Cel mai mult mi-a placut Gregorians :). Suna foarte interesant, restul sunt doar melodii linistite de Craciun. Desi e ultima zi de Craciun, iti urez inca o data, sarbatori fericite in familie :).

Gluma e faina.

Thomas

P.S. Si eu am fost la patinoar. E foarte placut de sarbatori sa mergi...
Victoria Baltag a spus…
buna Thomas....sau cum te-o fi chemand:)

Craciunul a trecut..insa pot sa-ti urez un an nou plin de bucurii si impliniri!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis