O imbratisare = doua zambete





(Desenele apartin de data aceasta lui Popa Marian. Pupici si mutumesc!)

God, ma uit bine? Imi citeste cineva blogurile? Credeam ca ma urmaresc numai prietenii....Doamneee, multumesc!

Astazi o sa scriu ceva despre un vis de-al meu mai vechi...pe care l-am realizat abia acum.

Cand am vazut anul trecut pe strada o pancarda mare pe care scria "Free Hugs", nu am inteles prea bine despre ce era vorba.

Apoi m-am trezit ca au venit peste mine unii care m-au luat mai frate la imbratisat. Astia sunt nebuni, am gandit eu...dar mi-a placut nebunia lor. Atat de mult mi-a placut, incat am vrut neaparat sa fac si eu acelasi lucru: sa imbratisez oameni. Nu stiam cum este sa tii in brate necunoscuti, sa oferi afectiune fara sa cunosti persoana, insa mi se parea o idee grozava ce trebuie musai probata.

Si am trait cu visul asta ceva timp...m-am interesat cand se mai face o asemenea campanie. In Oradea, la Forumul National al Tinerilor..am "copt" impreuna cu toti tinerii de acolo un nou proiect de imbratisat:P

S-a facut in toata tara....pe 1 Decembrie a fost la Bucursti. Am scris mai detaliat despre asta pe www.calatoriamea.blogspot.com
Aici vreau sa va spun ce am simtit cand am facut asta...ce au simtit altii....adica cei imbratisati.

Sentimentul este unic. Bine....iti trebuie un pic de tupeu si curaj ca sa te apuci sa iei la imbratisat oamenii de pe strada. Un timid ...tare ma tem ca nu ar reusi sa faca asta. So...daca nu esti timid...sau daca reusesti sa-ti retii timiditatea pentru scopuri nobile, mai ales pentru acest scop nobil...
Si...daca esti altruist si..iti place sa faci oamenii fericiti, iti place sa te implici si iubesti sa culegi reactii....esti omul potrivit pentru "imbratisari gratuite".

Eu am facut asta si in ziua aceea....m-am simtit foarte implinita si plina de bucurie....( bine, exceptand faptul ca in aceeasi seara am aflat ca am picat un examen la master..si mi s-a dus toata fericirea).

In Bucuresti oamenii sunt intr-o continua alerta...vin, pleaca...tot timpul grabiti. Sa iei in brate o batranica ce tocmai s-a intorsde la piata cu sacosele grele de cumparaturi, e mare lucru. Sa o vezi...trista....si dupa ce o strangi puternic in brate sa o ve fzi fericita....este un sentiment de nedescris. O asemena batranica mi-a multumit pentru imbratisare. Mi-a spus ca pe ea nu a mai imbratisat-o nimeni de patruzeci de ani...ca nici macar copii ei nu o imbratiseaza...simt ca mi se zbarleste pielea cand imi aduc aminte. Cat de strans ne tineu unii in brate...ne multumeau...si zambeau..

Am imbratisat copii, tineri, batrani...cersetorii de la coltul strazii, politistii din intersectii, muncitorii de la drumuri si poduri, paznicii de pe la porti...

Au fost si persoane speriate...ca ce vrem noi sa le facem?(poate se gandeau ca dorim sa-i buzunarim :P..hmmm)...dar dupa ce le explicam....ne imbratisau si ei cu drag...A fost o doamna scrobita careia i-am oferit o imbratisare gratuita si ea ne-raspuns ca: "Da' doua palme nu vreti?" Era speriata saraca femeie...si in lumea asta unde violenta ocupa inca un loc central in societate...e normal sa fie marcata si saraca femeie. Am lasat suferinda cu violenta ei. Nu de alta, dar noi vroiam sa oferim zambete, nu sa ne luam papara aiurea.:)

Si visul meu de-a oferi fericire..s-a implinit catusi de putin in ziua aceea. O sa imbratisez mai des oamenii..prietenii, colegii, amicii, rudele...cunoscutii. Nici nu stii ce bine este..pana nu incerci.

Imbratisati-va mai des! Oferiti si primiti fericire.

E o viata prea scurta ca sa fii trist , manios, egoist, reticent si inchis. Deschide-te si o sa vezi ce bine este!
Langa tine este cu siguranta un om pe care il poti face fericit. Da-i satisfactia asta si o sa traiesti sentimente unice. NU-ti imbratisa doar iubita sau iubitul, parintii sau prietenii ......atatia altii nu au primit de ani de zile o imbratisare calda, oferita din inima. Iti vine sa crezi?
Unii nici nu stiu ce bine este:)

Comentarii

Anonim a spus…
Proiectul suna interesant. Ma bucur ca ati oferit imbratisari in stanga si in dreapta fara sa va ia cineva portofele, mobile din buzunar sau fara sa incasati palme indignate din partea concetatenilor. Keep up the guud work ;)

Thomas
Anonim a spus…
Waw
Victoria Baltag a spus…
Thomas: Multam! :P
Victoria Baltag a spus…
Anonim: deci..waw....inseamna ca ti-a placut?
Anonim a spus…
Multumesc si eu de comentariu. Am ascultat rugamintea ta, am publicat cateva melodii, preferate de-ale mele din ultima perioada. Poti sa le asculti.

Thomas
Victoria Baltag a spus…
ok....le voi asculta chiar acum:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis