Imi este dor de iarna


Astazi vreau sa-ti scriu despre iarna.
Ca a venit iarna, pe bune ca a venit....si...nici macar nu se cunoaste.

In fiecare iarna, de cand sunt in nenorocitul asta de Bucuresti (sic) imi propun saprofit de zapada...cand este, fireste. In fiecare iarna imi zic sa fac un om de zapada, sa ma dau cu sania, sa arunc in aer cu bulgari. Dar nu. De cand sunt in Bucuresti (si au trecut aproape cinci ani, vai, vai) nu se intampla niciodata sa fac ce-mi propun. Bine, in materie de zapada:)

Poate anul acesta o sa fac totusi un om...asa, ca la carte, cu carbuni,tigaie si morcov in loc de nas.

Imi amintesc cand eram in generala....faceam un om de zapada si eram mandra de el. Si veneau colegii mei si mi-l stricau...si eu eram foarte bosumflata. Acum nici nu au ce strica... hiar, oare ce mai fac dragii mei colegi din generala? Imi este dor de ei. Tu mai pastrezi legatura cu amicii din generala? eu...spre rusinea mea...nu prea...:(

Dar as vrea.

Am fost la patinoar. Singurul semn ca DA, e iarna! Si azi ma voi duce iar. Imi place atat de mult. Simt ca plutesc!
Cand cobor de pe patine, mi se pare ca e asa de greu sa mergi cu picioarele...ca mai simplu e sa patinezi...Bine, nu-ti inchipui ca sunt cine stie ce mare patinatoare (ca nu sunt).

Azi astept iarna mai mult ca oricand. Ca nu am avut o toamna buna. Ca am avut prea multe ganduri ce s-au spulberat odata cu frunzele duse de vant. Ca sper sa vina fulgii de zapada cu alte ganduri...

Iubesc iarna..asa rece cum este ea...rece si sclipitoare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis