ianuarie 2009


Ningeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
In sfarsit ninge si in Bucuresti! Ploua lin cu fulgi..Ninge ca o poveste.heee

De Craciun am fost acasa. Si era inca destul de cald. "Mama....cum sa avem un Craciun fara zapada? Eu vreau sa ninga de Craciun..."
Si a nins!

Cand am revenit in Bucresti..era groaznic de urat (ca de obicei). Si imi era dor de zapada de acasa.
Vreau sa ma dau cu sania. Sa fac om de zapada. Sa pun mana pe fulgii proaspat cazuti.Vreau sa-mi scartaie zapada inghetata sub picioare. Ca atunci cand eram mica...

Ma uit pe fereastra. Doamneee ce frumos ninge! Fulgii cad atat de incet.. si se aseaza tandru pe firele de iarba, pe crengile copacilor...pe varfurile brazilor, pe acoperisuri..peste tot. Si prin parul meu. :)

Va fi cu siguranta un an bun 2009. Foarte bun chiar!



Ninge pe Moldova, ninge - Aurel Moldovan



Ninge pe Moldova, ninge- alta varianta:P

Comentarii

Anonim a spus…
Si eu vreau sa fac un om de zapada :). E o rezolutie pentru inceput de an si nu am reusit sa o pun in practica pana acum... Zile cu zapada, va astept cu drag :)

Thomas
Anonim a spus…
Si mie imi placeiarna...sa ma joc cu o fata frumoasa in zapada.
Victoria Baltag a spus…
Thomas: vezi ca se cam duce zapada in Buc....trebuie musai samergi la mnte pt. om de zapada. So....anunta-ma cand pleci ca si eu vreau:P
Victoria Baltag a spus…
Anonim: enjoy ...in cazul in care gasesti fata:)
Anonim a spus…
:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul