unul dintre visele mele


Am lasat un moment planurile, procesele si publicitatea. Vreau sa-ti povestesc astazi despre altceva. Vreau sa vorbesc despre libertate, despre liniste si calm. Despre implinire. Despre viata si asteptarile ei.
Toate lucrurile sunt trecatoare. Adevarat. Insa amintirile acestora raman pururi in minte, nu-i asa?

Am invatat ca nimic nu este intamplator in viata mea. Si ca trebuie sa invat din fiecare lucru cate ceva. Am invatat ca zambetul e un pas spre fericire. Ca razbunarea si ura ne face tristi, chiar daca satisfacuti, uneori. Am invatat sa iubesc si sa daruiesc putin cate putin din sentimentul acesta. Ma simt linistita. Implinita. Multumirea mea vine din inima. Si vreau sa las deoparte mania. Asta nu inseamna prostie sau abandon. Insemana daruire. Neconditioanta.

Viata e scurta si plus de asta, e singura constientizata de noi....asa ca...la ce bun sa fim rai? Daca la rau raspunzi cu bine, o data si inca o data...o sa primesti apoi inzecit, crede-ma. Nu mai vreau sa ma razbun. Vreau doar sa fiu corecta, sa dau celui de langa mine libertate, sa nu-i ingradesc visele, sa iubesc si sa daruiesc fericire, sa primesc mult din toate acestea. Nu-i putin lucru sa vrei asa ceva. E poate mai greu de obtinut decat o vila cu piscina sau un colier scump.

Comentarii

Anonim a spus…
beautiful
Anonim a spus…
banal...pare mai mult a vis copiat din mai multe vise pt ca toti visam la asta...deci nimic nou...titlul bun...ce urmeaza lasa de dorit... Ionut :)))
Victoria Baltag a spus…
Anonim:
ms de critici..voi incerca sa scriu mai bine alta data...de obicei scriu ce simt...PUP

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul