Cel mai frumos cadou pe care l-am primit vreodata

....Ieri mi-a adus Ionut un portret. Pacat ca nu pot sa-l pun pe blog....nu i-am facut poza ca nu am baterii la aprat( sic) , dar o sa o pun mai mult ca sigur:)

Am mai primit un asemenea portret acum 5 ani de la Stefan Cararusa. Talentat. Inteligent. Deschis. Nu stiu ce mai face, poate o sa-l sun intr-o zi. Sper ca si -a indeplinit toate visele....spun asta la trecut fiindca acum ar trebui sa aiba vreo 30 de ani si a avut timp sa-si duca la bun sfarit planurile.

da.....cand mi-a dat portretul.....eram atat de fericita...si clar, i-am zis ca este cel mai frumos cadou pe care l-am putut primi vreodata.Era ceva muncit de el, ceva creeat, arta curata. Pentru mine. Simteam ca sunt in al noualea cer, ce mai.....Il am intr-un dosar acasa, dar vreau sa-l plastifiez si sa-l inramez...

Asa m-am simtit si ieri....cel mai frumos cadou e ceva..facut, construit, lucrat, creeat.....care a presupus munca si sacrificiu, imaginatie, afectiune pentru cel caruia i se va inmana cadoul.....E usor sa cumperi ceva din magazin. Dar ce am primit eu ieri este incomparabil.Si m-a facut cu adevarat fericita!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul