Scoala de vara



Mamaia Nord, iulie 2009
Managemenul programelor si proiectelor


Rectific ce am spus in postarea anterioara. Daca nu ma pot abtine, nu ma pot abtine (hahhahaha). Pai da, iar am fost la o scoala de vara....iar am mers la mare cu treaba chipurile...:) Probabil ca mi-a intrat in sange si e greu sa ma las de mania asta...Plus ca imi place la nebunie. Anul acesta am mers la un curs de management organizat de Ministerul Tineretului si Sportului...(sincer imi este dor de scolile de vara de la ANSIT si ANT...:p - chiar nu pot intelege rationamentul desfiintarii lor).

Bun. Vorbeam de scoala de vara. Oameni noi, comportamente diferite, activitati de tot felul. Cum sa nu ma inscriu de fiecare data, cand e asa de frumos?
Cine nu a participat la asa ceva , nu are de unde sa stie...insa pentru mine scolile de vara sunt zuuuperr!!!

Ce am facut acolo? in primul rand am facut cunostinta cu aproape 60 de alti tineri.(wauu!), apoi am cunoscut-o pe treineritza noastra (o scupa),pe organizatori (foarte dulci si ei), am fost in fiecare zi intre 9 si 3 dupa-amiza la cursuri, am acumulat cunostinte, am facut schimb de idei, am mediat conflicte, ne-am implicat in proiecte si joculetze:)

Dupa-amiaza mergeam pe plaja sa ne prajiim sau sa jucam volei (drept ca eu nu prea puteam nici sa tin mingea aia grea..chipurile speciala de volei) :)

Seara....intalnire in foisor, bancuri, povesti, flirturi, karaoke (unii dintre noi chiar aveau o voce super), disco, plimbare pe plaja, baie nocturna, indepliniri de pedepse si cate si mai cate. Sambata..marele examen....scris si sustinerea de proiect....emotii..mai ceva ca la licentza( hahha).
Plec mai obosita decat eram la venire, insa pot spune ca a meritat.


Colegii de curs? Super tari! Ne stim de o saptamana si parca ne-am cunoaste de o viata, pe bune!Daca ar merge toti tinerii la astfel de evenimente, poate lumea ar socializa un pic altfel...poate lumea sociala ar arata un pic altfel....

Am auzit ca noua ministra a Ministerului Tineretului si Sportului vreau sa scoata din plan scolile de vara. Da' bine domnule (scuzati, doamna,destul ca aproape toate proiectele pentru tineri s-au dus pe apa sambetei o data cu dizolvaea ANT-ului si Ansit-ului...acum, nici la MTS sa nu avem macar o scoala de vara?
hm.....trist...

Stiu ca Romania are nevoie de tineri specializati in meserii (brutari, dulgheri, croitori, etc.), stiu ca avem deficit de meserii in acesasta directie..insa ..in loc sa desfiinteze scolile de vara, pe considerentul ca educatia non-formala nu e pe placul necesitatilor tarii, ar putea sa lase si aceasta metoda de studiu, adaugand alte proiecte pentru obtinerea de meserii..nu?
Adica de ce sa distrugi? Nu mai bine adaugi...la ce ai deja? Cati dintre noi isi vor permite financiar sa face aceste cursuri? In modul acesta se sustine discriminarea financiara, adica eu daca nu am bani, nu o sa mai pot sa fac nimic....ca toate cursurile pe care vreau sa le urmez costa... Scolile de vara complet finatzate, erau o metoda de a studia non formal fara sa scoti bani din buzunar...

Te las ca commentezi si sa adaugi ce parere ai despre asta:)

Comentarii

Ana a spus…
Buna.
Interesanta prezentare ai realizat Scolii de vara de 2X mai competent.
Eu sunt una dintre participantele pe tematica de negociere.As vrea sa imi spui, te rog in cat timp ai primit raspunsul ca ai obtinut loc si modalitatea in care ai te-au contactat?
Cum sunt conditiile de la hotel(mancarea,cazarea)si care-i dificultatea probei?
Ms mult.
Victoria Baltag a spus…
asa....modalitTEA DE SELECTIA S-A MODIFICAT CHIAR IERI ( ca acum e o noua ministra)...iti raspund in general cu doua , trei zile inainte de a fi modulul respectiv...eu am aplicat la primul modul si m-au anuntzat cu o zi inainte..
Modalitatea de evalujare consta in doua probe ( test scris si proba orala, de regula prezentarea unui proiect). Conduitiile de masa sunt foarte bune....veti manca la Corabia..un restaurant in forma de corabie..arata super si masa e mai mult decat buna. cazarea e slabutza...dar acceptabila..veti sta cate 3 fete in camera...Sper ca am fost destul de concisa, daca mai ai intrebari, spune-mi.pup
Anonim a spus…
In noaptea asta plec si eu spre Mamaia pentru a participa la modulul de negociere. Daaca binevoiesti sa-mi scrii unde anume trebuie sa ajung ar fi foarte dragut din partea ta. Numele hotelului/vilei/casutei? la ce departare e de Aqua Magic? si alte detalii ce m-ar ajuta sa-mi fac o idee
Merci frumos.
Victoria Baltag a spus…
mda.
Pai cobori din tren la Constanta, iei autocarul 132 care te duce spre Mamaia..si ii spui soferului sa orpeasca "La Scoica", acolo gasesti complexul Mamaia Nord, mergi la receptie si de acolo sunt convinsa ca te vei descurca. iti las si nr meu de tel, in cazul in care ai nevoie:0747551721. Mult succes acolo !

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul