Toata lumea pleaca la mare


Am tot mers la mare in fiecare an. Am stat cu saptamanile. Stiu ca ma suna mama sa ma intrebe de ce nu mai vin acasa.... In fiecare an plecam la mare nu ca sa ma bronzez, ci ca sa mai fac rost de o diploma, doua (sic!)...Plecam la scoli de vara. Unele dupa altele. Si imi placea ideea. Impuscam doi iepuri dintr-o lovitura.:):p

Si ma duceam branza si ma intorceam cascaval. Adica nimic spectaculos....nu bronz, nu apa, nu castele de nisip.


In vara aceasta o sa plec special pentru bronz, apa si castele de nisip. Ca m-am saturat de diplome si scoli de vara. (oare?)- mint cu siguranta-

Vara imi fac tot timpul planuri pentru noul an...scolar...ca la mine asta e inceputul anului de fapt:) Vara am TIMP. Si din prea mult timp , o iau razna cateodata. Si consecintele se revarsa si spre toamna incolo....

uneori imi folosesc bine timpul din vara...si asta se revarsa de asemenea spre toamana incolo...

Imi este dor sa ma trezesc dupa-amiaza tarziu....
Imi este dor de plictiseala, de leneveala si liniste.

Ma simt inchisa intr-o lume cu peretii mult prea grosi pentru a putea sa-i sparg eu.
Si totusi....o sa incerc s-i sparg..sau sa gasesc o fereastra si o sa ies pe acolo :)

Comentarii

Anonim a spus…
cum draq am dat de tine si aici :) destinul ce mai faci te-ai maritat?

ps sunt cel mai bun iubit al tau
Anonim a spus…
si eu la fel
Victoria Baltag a spus…
Anonim1: pai..daca te lauzi ca esti cel mai bun iubit al meu..de ce naiba nu ai scris cum te cheama? Jurnalistii si probabil ca si sociologii au memoria de scurta durata:p :) ( ca altfel nu-mi explic).:)

Nu, nu m-am maritat...si nici nu am timp de asta, plec in toamna la un nou master in Anglia....cand m-oi intoarce o sa am in vedere si chestia asta...(hahha). poti sa imi scrii pe e-mail.. SAU SUNA-MA...pe bune, chiar nu stiu cine esti.
Anonim a spus…
pai care a fost cel mai bun iubit al tau din viata asta a ta?

all night long :))
Victoria Baltag a spus…
inca nu s-a nascut cel mai bun iubit din viata mea :P

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul