Cineva acolo sus ma iubeste




...Si spun asta fiindca simt. Vad cum soarele rasare mai frumos azi decat ieri. Si sunt convinsa ca maine va rasari si mai frumos ca azi. Am incredere in mine. Am! Vad cum imi zambesc oamenii, privesc fetele lor imbujorate, inteleg privirea calda, adulmec mirosul pasilor de pe strada...

Cant. Si eu cant atat de rar. Acum cant. Rad. Cuceresc. Visez. Visez, apoi realizez. Am incredere in mine.

Daruiesc atata bunatate si primesc asa multa fericire! E usor. Aste atat de usor sa daruiesti! Vesnicia e bunatate. Bunatatea e plinatate. Si plinatatea duce la implinire. Sunt aproape implinita! In trei ani voi fi pe deplin implinita. Mai sunt doar trei ani.

Cineva acolo ma iubeste!

TU esti acel cineva! Si multumesc!

Si mai este cineva care ma iubeste. Sunt atat de norocoasa! Multumesc Doamne, este cineva si acolo sus care ma iubeste!

Comentarii

Rodica Bacalum a spus…
Si aici e cineva care te iubeste. Oricum tu esti genul de persoana pe care nu o poti rani... Esti prea dulce hehe :P
Eu mai citesc blogul tau cand mai apuc, ca cu atata treaba pe cap, mai uit. Anyway, pup scumpa...Keep on writing. Ok?


Rodica
Anonim a spus…
Buna ziua!
Va intereseaza sa faceti link exchange ? Eu va pot adauga siteul pe www.jocuriplay.wordpress.com si pe pagina de parteneri a site-ului www.jocuriplay.com , in schimbul adaugarii pe site-ul dvs. a linkului http://www.jocuriplay.com cu titlul: Jocuri Pentru Copii
Astept un raspuns de la dvs. pe adresa florinro83@yahoo.com . Daca sunteti de acord cu acest schimb, va rog sa-mi specificati numele cu care doriti sa va adaug pe site-urile mele si adresa site-ului dvs.
Va multumesc anticipat !
Victoria Baltag a spus…
Rodica: multumesc mult de tot pentru faptul ca ma citesti:) si de asemenea, multumesc mult pentru vorbele frumoase! Te mai astept la mine pe blog:) pup
Victoria Baltag a spus…
Anonim: blogul meu "calatoriamea" este un blog de nisha....si nu merge pe site=uri de jocuri electornice. De asemenea nici magazinul de vise.....desi jocurile pot intra in lumea viselor....:) daca vrei sa ma pui pe blogul tau poti sa o faci insa:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul