Ma gandesc sa schimb


Sunt goala. Pe dinauntru. Nu simt nimic. Nici tristete, nici bucurie. Nu iubesc. Nu urasc. Nu-mi este frica. Simt ca totul este asa cum trebuia sa fie de la bun inceput.E bine. Imi clarific unele chestii. Am timp. Sa gandesc. Sa-mi pun in ordine gandurile. Simt totusi ceva. Ca nu sunt iubita. Ca e prea departe iubirea mea. Ca nu mai vrea sa ma auda. Sa ma simta. Dar o sa revin. Am putere sa revin. Sa iau ce mi s-a luat. Cred. Ma gandesc la tine. Ma gandesc la noi. Oare tu te gandesti la NOI? Exista "noi" pentru tine? ...Sigur ca exista! Sunt inconfundabila. Si te iubesc. Nimeni nu te mai iubeste ca mine. Nimeni nu poate sa iubeasca la fel ca mine. Iubesc viata. Iar tu esti VIATA.

Ma gandesc sa imi fac un al treilea blog. In engleza. Se plange lumea ca nu poate sa-mi citeasca blogurile fiindca nu sunt in engleza. O sa-mi fac si unul asa...promit!


Totul evolueaza spre bine. E greu, dar e bine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul