De ziua mea


Ce am facut azi? NIMIC. Am pierdut iarasi ziua degeaba. Nu stiu cum reusesc. Am fost la librarie sa caut niste carti....m-au golit astia de bani...Doamneeee ce scumpe sunt! Mi-am facut tema pt masterul de acasa...am raspuns la e-mail-uri, am vorbit cu sormea..dar in engleza....hahha, am mai vb cu cineva (dar nu-ti zic cu cine), am plas, am ras, am mancat ciocolata si lapte cu cereale.

O viata de rahat. Care trece prea repede.
Nu-i asa?
Mama Doamnee ce de-a teme am pentru zilel astea!! prezentari, eseuri, proiecte! vaileu...o sa ma omoare astia!

trebuie sa-mi iau bilet de avion..sa vin la examene acasa...si nu-mi ajung deloc banii..oofff..daca o sa-mi dau toata bursa pe drumuri Birmingham- Bucuresti,o sa fie rau tare..dar lasa ca vad eu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul