De la tine...


…Gandindu- ma la o viata imaginara .. o viata fara
suferinta in care totul se misca intr-un ritm fantastic iar
expunerea sentimentelor bat asupra ta, imi dau seama ca tu luminezi calea aceea intunecata, ca tu dai sens
unei vieti fara speranta ..ca tu esti persoana care alina pata … o pata incolora dar adanca ce macina marunt fiecare petala din ramura iubirii ... o iubire vesnica care a reusit sa gaseasca acea cheie a fericirii facand dintr-o umbra deasa… ceva etern ... ceva mirific neputand ajunge acolo decat acel “cineva” care simte ca exista "ceva"…
Traind cu speranta ca voi reusi sa trec peste aceasta lume in pasi de dans ... apare cineva. Si pot vedea fara a privi ... acea luna "zambitoare" acel cantec fara margini... cazand in adierea fina a vantului .. catre o stea ... pe care o poti simti fara a o atinge… …dar constientizez ca viata nu e o doar o melodie ... ritmata .. e poate ceva mai mult decat realitatea insasi. E o lacrima grea ... amara si foarte dura.. care isi desfasoara ritmul ... foarte lent, facand din imaginatia mea o lumina infinita , reflectand spre o viata fara limite ...imposibil de imaginat …simtind un sfarsit care nu are o destinatie normala ci, una pe care nu o voi intelege niciodata !!! ......
Te iubesc…

Comentarii

Andrei H. a spus…
parcă e luat din Stendhal, Roşu şi Negru. foarte liric, dar ai grijă să nu se transforme în madame Bovary.

apropo ştii că există tipuri de iubire la care eşti nevoită să renunţi fiindcă constaţi că nu le (mai) poţi dobândi?

e ca un compromis.
Victoria Baltag a spus…
Andrei: din pacate....lpostarea de fata nu-mi aprtine....mi-a fost daruita si eu...in marinimia mea, am pus-o la loc de onoare pe blogul meu de vise(jurnalul meu deschis de altfel). So.....am avut dreptate can am spus ca persoana care a scris este creativa si romantica! (poate e asa numai pentru mine, nu stiu):)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul