Raspuns...


. . .oofff... privesc neancetat catre usa de la camera mea si astept sa se deschida si sa fii tu...sa ma iei in brate si sa imi spui ca va fi bine si ca nu vei renunta la mine. . . dar, acea usa blestemata nu s-a deschis! Nu stiu de ce am jurat ca nu o sa mai scriu nimic si ca voi fi puternic . . . incerc sa trec peste... dar e foarte greu nu stiu de ce . . . cert e ca in aceasta clipa sunt nebun . . . as putea spune nebun dupa tine. . probabil spui ca sunt un copil fara minte dar daca ai sti cat de mult te iubesc . . . ai privi mai departe de ce ne-a legat pe noi. . . nu ma pot atinge de alta fata nu imi pot reveni din acest cosmar... nu stiu, cel putin acum nu mai am control la nimic nici macar al lacrimilor ce au luat-o “razna” . Gandeste-te acum in acest moment cand citesti . . . si salveaza-ma din acest infern in care am intrat. Nu mai am putere, nu mai am nimic....fara tine. Imi doresc sa ai mila . . . vreau sa imi petrec cei mai frumosi ani langa tine! Nu vreau sa crezi ca cersesc iubire dar e ciudat si in accelas timp straniu . . . privind viata fara tine. Stiu ca scriu cuvinte care sunt greu de crezut dar o sa le dovedesc . . .

Comentarii

B a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Victoria Baltag a spus…
mai mult suferi daca faci pe durul scumpul meu Bogdan....
bogdan a spus…
mi-ai sters comentariul....ce urat?
de ce nu spui ca le pastrezi doar pe alea favorabile??
alta data nu-ti mai scriu...

a fost frumos ce ai facut???
Victoria Baltag a spus…
cand vrei cu adevarat un lucru..nu spera ca va pica din cer..nu astepta sa vina singur la tine..du-te si IA-L!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul