Toamna mea e in fiecare toamna

Este toamna, e atat de frumos si abia rezist sa nu ma scald in frunzele de prin parcuri. E soarele asta plapand si romantic. Si frunzele....e o intreaga lume acolo!

Imi este dor de Copou. Acum sunt mii de culori acolo. Imi este dor de Gradina Boranica. A inceput expozitia de crizanteme. Atat de multe crizanteme. Ai vazut vreo floare cu petale verzi? Da? Nu te cred. Ei bine...exista o crizantema la Gradina Botanica din Iasi care are petale verzi..pe bune. Daca nu ma crezi mergi de cerceteaza informatia, ca un bun jurnalist. Pssstt! Am spus eu jurnalist? God! Am vrut sa spun..ca un bun..cercetator :) Ma intelegi tu.

Imi doresc sa ma plimb prin parc....sa merg cu picioarele prin mormane de frunze galbebe. Poate maine? Hm...asa imi promit de o saptamana. Of....Macar e bine fiindca continui sa visez.

As vrea sa simti tomana la fel ca mine. Sa o vezi curgandu-ti prin vene si invadandu-ti mintea. Da. Toamna e anotimpul meu preferat. E al meu preferat anotimp. Preferatul meu anotimp. Doamnee, ce-mi place sa ma joc cu vorbele.:)) 0 sa-ti las un cantec de Iasi despre toamna..sa-mi zici daca-ti place:)


tandem
Asculta mai multe audio Muzica »

Comentarii

Anonim a spus…
Hei.....
Anonim a spus…
Buna Victoria. Sa stii ca-ti citesc toate materialele de pe magazindevise. preferatul meu este "oameni inteligenti". Sa mai scrii!
Anonim a spus…
Bine ca scrii asa de rar..tot intru si vad aceeasi postare...pai mai scrie draga Victoria, ca lumea te citeste, nu stiai?
Victoria Baltag a spus…
Flavi: buna dragule, ce faci, te-ai apucat de citit...vise? :))
Victoria Baltag a spus…
Andrei: ma bucur mult sa aud asta si daca va place....o sa mai revin cu astfel de subiecte "delicate".
Victoria Baltag a spus…
Cristian Rotariu: pai....stii tu..nu e punctul meu forte ...spatiul virtual. Daca vezi bine, blogul este din 2007...un an de zile nu am sris nimic...m-am reapucat de doua trei saptamani. Uneori am asa de multe de facut incat....nu mai am chef sa mai scriu nimic. Intelegi? Dar...nu o sa ma las...probabil ca de data asta nu o sa-l abandonez asa se usor.

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis