vand vise


Am atatea ganduri care se zbat in mintea mea, atatea idei, atatea planuri...incat nu mai incap si vor sa iasa.
Am atatea vise...incat pot sa-ti vand si tie cateva.

Vrei un vis? Un vis de la mine? Nu e unul obisnuit...tocmai fiindca il cumperi de la mine.

Si ce vis ai dori? Am zeci, sute, poate chiar mii de vise... vrei un vis de la mine....oricare ar fi el, inteleg.

Uite, tie, ca esti atat de preocupat de visele mele, o sa-ti vand reteta lor. Sa poti sa-ti faci singur. Ce vis doresti. Cum il doresti tu. Si poate...o sa facem atunci schimb de vise, ce zici? MI-ar face mare placere...De mult vroiam sa fac schimb cu cineva..dar nu aveam cu cine.

Uite, acum o sa fac schimb cu tine. Daca o sa mai vrei. De ce sa nu mai vrei?
Pai nu stiu...de fapt stiu. E simplu. Pai daca-ti vand reteta... o sa poti avea ce vis iti doresti, oricare si de orice fel. De ce ai mai dori unul si de la mine? A, ca sa ai ceva de la pesoana mea..hm....pai ai...RETETA. E destul. Sau nu e destul?
Tu stii.
Vedem atunci.
NU mai vrei reteta viselor mele? Pai de ce? Iti este frica? Iti este frica sa-ti ajunga visele si sa nu mai ai nevoie de mine? Hm....si de ce ti-e frica...eu chiar asta vresau sa aflu. Te-ai prins?

Bine.
Du-te acasa si mai gandeste-te. Gandeste bine ce vrei. K? eu te voi astepta..cu viesle mele.
Bine inteles, pana atunci, o sa vand din ele cate o sa pot. Si sa nu-ti fie teama ca nu vei mai gasi nimic in magazinul meu de vise. Caci reteta mea...este interminabila...alte vise cu mult mai frumoase vor veni.
ZBYE.

Comentarii

Anonim a spus…
Vreau si eu un vis, imi dai?
Anonim a spus…
Buna. Am citit blogul tau si mi-a placut foarte mult. Interesante visele tale. Ce ai mai facut? Ai plecat?
"actorasul"
Victoria Baltag a spus…
Pt. Anonim: Depinde ce fel de vis doresti. In general, da, pot sa-ti vand un vis, sau chiar mai mult, te pot invata sa iit faci singur visele pe care le vrei.:)
Victoria Baltag a spus…
Ovidiu: MMAAmaaa! Da' unde m-ai gasit domnule actoras? M-ai cautat pe google? :))
Bravos, in afara ca esti un baiat talentat la actorie, ai fi si un bun investigator:)
pai...astept in continuare comentariile tale si multumesc mult pentru impresii. By the way, parca erai mai critic...doar nu ai intrat pe blog ca sa ma lauzi...haha:)
Anonim a spus…
Si eu am multe vise...
Anonim a spus…
daca tot spui ca ai o reteta si nu ai nevoie de talent ca sa fabrici vise, atunci vreau si eu reteta doar ca sa facem schimb de vise sa vedem cine are talent
Victoria Baltag a spus…
k, se face. Imi place ideea ta:)
Anonim a spus…
Verifica-ti emailul, am o surpriza pentru tine:)
Victoria Baltag a spus…
M-am uitat.....wau. Chiar ca e o surpriza..eu habar nu aveam...ms mult de tot

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis