Beautiful Birmingham



Am fost asa de preocupata de atatea lucruri...stresata cu scoala, cu mutatul..

Temele, banii, drumurile inutile...tot..m-a facut sa uit ca afara e asa de frumos. Ca e toamna. Si ca este cel mai romantic anotimp. Cel mai misterios. Cel mai nostalgic. Cel mai plin de culori ruginii. De frunze. Iubesc frunzele. Iubesc sa le pun in carti si sa le presez. Apoi sa scriu pe ele. Declaratii de-amor. Tie nu ti-am dat niciuna?
Mi-e greu sa cred...


Da. E minunat aici. Campusul arata bestial.Multa verdeata. Organizare. Culoare. Pacat ca nu pot face poze.(nu am aparat)

In campus gasesti absolut tot ce ai nevoie ca student. Toate facultatile universitatii sunt aici, nu trebuie sa te depalsezi dintr-un capat al orasului in altul ca la noi.

Biblioteca, sali de internet, sali unde poti sa-ti fotocopiezi anumite carti sau sa scoti la imprimanta, sala de specatacole, sala de tenis, teren de fotbal, parc,etc.

Numai ca....pentru a putea beneficia de toate astea trebuie sa ai un card ( doamne cat de greu am reusit sa-mi fac si eu cardul ala). Fara el..nu poti nici macar sa intri in biblioteca. hahhahaa

Comentarii

Anonim a spus…
Hm....changes

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul