Ciudatenii de prin Anglia




Multumesc mult lui Marian pentru desene!


Am ajuns acasa la Ami si dau sa-mi incarc telefonul ca mi se descarcase.Hopaaa, prizele lor au 3 gauri! Mamaaaa! la ce le trebuie astora 3 gauri la priza? A? M-am chinuit eu sa bag incarcatorul in doua dintre ele dar nu mergea. Hm....Ce tara de K...at! Ce nervi, noroc de Ami care avea un adaptor! ma duc sa ma spal pe fata ca nu mai pot de draci! sa ma mai racoresc oleaca (zic "oleaca" ca la noi la Moldova, in "Botseni" mai special:P)!

Si cauta baia nene. Ami a zis " vezi ca e jos"! Unde jos maica? Jos e un hol, apoi living...bucatarie....baia e invizibila! A,mai vad o usa in bucatarie..hm...o fi de la debara...sau vreo camara unde isi tin ei alimentele...
..Nu era debara, ci BAIA! Fac economie de spatiu englezii astia! Ce calici!

Ies afara. Soare cu dinti. Brr!! Cer de la Ami o geaca. Eu mor de frig si studentele de aici poata tricouri cu maneca scurta si fuste mini fara ciorapi! Mama..zici ca vine vara si nu stiu eu!
Plus ca..indiferent daca le avantajeaza sau nu, fetele poarta nestingherite, la scoala sau in pub, colanti negri si pantaloni scurti! Am vazut domnisoare care mergeau la scoala si in pijamale!

Alta ciudatenie: in loc sa aiba o incalzie centrala foarte buna, eficienta si eficace (ca doar Anglia se vrea o tara dezvoltata), locul asta extraordinar de scump (si nejustificat de scump) imi ofera pentru incalzire niste botelcute din plastic in care pot pune eu apa fierbinte si ma pot incalzi. Ca acum doua sute de ani cand oamenii isi puneau in pat caramizi fierbinti ca sa incalzeasca patul inaite de culcare! Groaznic! Bine, sa nu-ti inchipui ca nu au si incalzire centrala la casele astea. Au! Insa e atat de scump gazul sau curentul electric, incat lumea prefera se se incalzeasca...macar pana vine de tot iarna, cu botelcutele astea din plastic.


Si inca ceva la care nu m-am asteptat: ei NU RECICLEAZA deseurile!Pai fiecare isi scoate gunoiul afara in fata usii. Asteapta sa vina cei care se ocupa cu colectarea deseurilor sa le ia gunoiul. Groaznic! Asta da sursa de poluare cu durata lunga de viata!

Comentarii

Anonim a spus…
Ei nu recicleaza? Si noi da? Esti nostima, asa cum incerci sa despici firul in patru. Eu n-am fost in Anglia pana acum, da' am auzit si de prizele lor si de climatul lor rece si de cum se imbraca etc. De ce or fi "ciudatenii" pentru tine? Ce fac romanii e mai normal?
Victoria Baltag a spus…
Hm....referitor la reciclat....englezii RECICLEAZA!!! Insa nu aici in campusul universitar...in Selly Oak mai exact.
B a spus…
read all about AC power plugs and sockets in UK :)

http://en.wikipedia.org/wiki/BS_1363
nicu stelian a spus…
se pare ca te-ai dus la pomul laudat ... cu sacul.... si nu pea ai gasit ce sa iei.... nah ce sa zic.. imi pare rau ca esti dezamagita...ar trebui sa iei in considerara ca atunci cand racesti stai la pat o saptamana... asa ca nu te imbraca la moda si ai grija de tine...sper sa auzim numai de bine despre tine... si mai vb...
inca te mai astept...
Victoria Baltag a spus…
B: o sa ma uit , ms:)
PUp
Victoria Baltag a spus…
Nicu Stelian:
Da mai, ma imbrac bine, hihi:). pup
Victoria Baltag a spus…
Bogdan:
Mai, multumesc mult pt. informatie...poate ma ajuti tu sa inteleg mai bine. Eu doar am priceput ca faza cu trei gauri la priza este in Anglia dupa al Doilea Razboi Mondial, cam prin anul 1946 cand foarte multe case au fost sfaramate din cauza razboiului si ca atare , englezii au trebuit sa reconstruiasca repede si eftin alte case. Am mai inteles ca faza asta cu trei gauri face o oarecare economie la energia electrica, astfel incat, chiar si dupa ce Anglia si-a revenit de dupa greutatile razboiului, a pastrat metoda:). mai mult nu am priceput, sincer...Nu am inteles deloc faza cu economia de energie. Te rog sa-mi explici tu. ma mult, astept. :)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis