singura



(ms oana pt desen)pup


E sambata seara. De fapt e sambata noapte. Sunt doar eu in toata casa asta care mi-a parut asa de mica iar acum imi pare atat de mare. Friguroasa. Rece. Atat de statica. Asa de staina.

Imi scriu tema pentru luni. Se vrea sa fie un eseu original. Dar eu nu mai stiu sa fiu originala astazi.
E o treaba complicata si chestia asta cu originalitatea.

E sambata seara si eu sunt singura. Atat de departe. NU ma suna nimeni. Cine dracu' sa ma sune?

Sa-ti scriu tot tie? hm.... de ce naiba nu esti aici sa-mi ocupi timpul ca sa nu-ti mai scriu? Ar fi trebuit sa fiu langa iubitul meu in seara asta, nu-i asa?
Unde esti iubitule?
a?


Imi este somn, e ora 1 noatea, adica 3 dimineata. Eu nu mi-am terminat eseul. Dar bat campii pe blog pentru tine. Sau pentru mine?

Hm...ce egoista sunt.

Ce viata de rahat

Comentarii

Ionut a spus…
Nu-ti fa griji, dureaza destul de mult pana singuratatea o sa te afecteze cu adevarat ;)
NICU a spus…
la cat de sociabila esti tu, si la cat de frumoasa esti... tu sa fii singura e ca si cum ar trece o toamna fara o ploaie.... cam asa ... lasa k stiu k o sa iti faci o gramada de prieteni si ca o sa te distrezi la nebunie cu ei... si ca o sa faceti schimb de idei si de experiente si ca o sa invatati unii de la altii.... nu ai voie sa fii singura... un fluture trebuie lasat sa zboare dar.. trebuie lasat sa zboare pt a-si gasi perechea potrivita in acele cateva zile cate are de trait.. asa ca ..... fii ca un fluture.. zboara ... traieste.... mi-e dor de tine... erai asa mik in bratele mele....
Victoria Baltag a spus…
NICU: Imi vine sa plang. Sa nu mai zici niciodata faza cu fluturele. ca vezi....daca m-ai lasat sa zbor..cat de departe am zburat? A?:)
Si mie imi este dor de tine. Da, eram atat de mica si nu o sa inteleg niciodata de ce voi..oamenii mari sunteti atrasi de fiinte asa de mici :p
dany a spus…
ce frumos vb Niku,prietenul tau nu???singura sp.???nu esti singura........da c fc te lasi batuta?treb s fii puternica.te pwpam dulce,dulce,LIVIA.succes in continuare

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul