Am pus PUNCT?


Mi s-a spus ca nu mai scriu sau DEscriu vise in blogul meu...mi s-a spus ca m-am indepartat de tema mea initiala. Nicidecum. Imi pun inca visele aici. Fara ajustari poetice, cu sinceritate, sperand sa schimb ceva...

"Magazindevise" este jurnalul meu deschis.
Aici sunt visele mele sau clipele de vis traite. Parca ar fi aievea. Am in minte fiecare secunda petrecuta cu tine. Parca m-am nascut ca sa-ti scriu tie.

Am schimbat multe. Mi-am selectat prietenii. Tu stii. Ma saturasem de unii si de ifosele lor. Destul! NU mi-e frica sa raman singura. Imi este atat de bine cu mine insami. De fapt, EU si cu MINE ne intelegem minuntat!!!

Gandesc mult prea mult. De asta nici nu pot sa dorm. Tot timpul gandesc. Banalitati. Dar gandesc fiecare banalitate in parte, off.

Am schimbat fiindca am simtit nevoia sa schimb. Mai intai locuinta (desi imi este atat de dor de camera mea, bijuteria din Regie), orasul, tara, mi-am tuns parul, mi la-m vopsit (pentru prima oara in 24 de ani), am pus PUNCT unei iubiri aproape perfecte. Oare chiar am pus punct? Oare o sa rezist ? hm.....

Mult timp am crezut ca ma atrag barbatii care stiu sa-si foloseasca creierul. Mult timp am crezut ca am o oarecare gandire animalica in ceea ce priveste barbatii. Mult timp am crezut ca imi place X pentru ca e destept, are un corp bine lucrat, este educat, poseda simtul umorului, detine cu siguranta o mentalitate deschisa .... DAR nu e asa. IUBESTI pentru ca PUR SI SIMPLU iubesti....Acesta e adevarul. Nu exista un PENTRU CA. Exista doar "iubesc!"

Si daca iubesti, atunci vezi ca de fapt iti place zambetul, privirea, gandirea, glumele sale, tot. Cand nu mai iubesti incepi sa vezi defectele. Critici. Sau critici fiindca iubesti si vrei ca persoana iubita sa se schimbe, sa fie perfecta.

Nu mi-ar ajunge o viata sa scriu despre iubire. O sa scriu o carte. Probabil ca.

Ma simt goala. Ceva s-a rupt. Ziceai ca eu vreau sa lipesc inapoi ce s-a rupt. Nu e asa. De fapt construiesc un diamant nou in locul rupturii. De ce sa umblam cu lucruri carpite? M?
Nu lipesc nimic. Construiesc. Asta da.


As vrea sa iubesc toata viata. As vrea sa te iubesc toata viata. Si atat.

Comentarii

Anonim a spus…
sunt atat de multe de spus despre iubire si tot nu ar fi de ajuns.
pentru unii este o stiinta, pentru altii un mod de viata, pentru mine e doar o energie care o vreau in jurul meu.

dar mintea mea paranoia ma face sa cred ca nu e asa usor sa iubesti si simplu, si ma intreb de multe ori oare iubesc persoana asta, sau doar asa vreau sa cred.
NICU a spus…
frumos articol... si mie mi-e dor de ,,bijuteria din regie''.

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul