sfarsit de saptamana


E vineri. Toata lumea e prin cluburi. Eu stau in pat. Racita. Bani nu am. Bursa nu a venit inca....

Mi-am facut parul cu placa. Mi-am colorat unghiile. Pentru ce naiba, daca tot stau in casa? Sau pentru cine? Pentru mine? hm mmm ..dap..ce sa zic..imi place cum arat. Ma iubesc de numa' :)


Maine ies la biliard. Abia astept!


Abia astept sa finalizez si disertatia aia care ma tot streseaza!!!!!

La cursul practic o sa fac un film de 10 minute! Superr! daca as si sti cum sa-l fac... Habar nu am, nu am mai facut asta in viata mea...cine ar fi crezut ca o sa ajung sa fac si una ca asta? hmmm.."nebanuite sunt caile Domnului"....

Ma simt goala. Singura. Inca.

Pierd vremea. Am ajuns experta la facut nimic (hahhaha!). Desi am asa de multe de facut. Nu le fac. Doar stiu ca ar trebui. Am nevoie de o pauza. De doua. De mai multe. Stii tu... "pauzele lungi si dese, cheia marilor succese!"

Imi este dor de o viata simpla.

Imi este dor de tine si de viata ta simpla.

Imi vine sa plang.

Oare o sa scap de asta vreodata? Oare sunt blestemata? (nu cred in asa blesteme)

Vreau sa dorm.

In patul tau.

Comentarii

Bogdan a spus…
nu mai sta demoralizata. viata e frumoasa ;)
n... a spus…
woff..... nu vreau sa te mai vad asa..... asa suparata..... vreau sa aud ca ai facut acolo lucruri extraordinare.... ca esti bine ca razi tot timpul.... mi-as mai dori sa fiu acolo langa tine sa iti fac un ceai fierbinte si sa mancam o clatita cu ciocolata ..... sa te vad cum iti mai sta cu caciula aia rosie in cap.... mi-e dor de tine mult de tot si stii asta..... mi-e dor sa ma tii in brate sa ma certi sa tipi... sa ma pupi... sa te impac, sa te sarut....woff.... de ce a trebuit sa pleci asa departe?????e frig... a venit iarna..... si la mine... bate vantul.... sunt in camera 29 de grade.... si in plapuma mea e frig... ca sunt singur...
Anonim a spus…
Bogdan: esti un dulce, ms mult de tot:) te pup si te imbratisez cu drag
Victoria Baltag a spus…
Bogdan: esti un dulce, ms mult:)
Victoria Baltag a spus…
N: pai....e doar o stare de spirit, imi va trece...caciula rosi enu o mai am..am uitat-o in aeroport cand am fost in Bucresti ultima oara.....nu mai tip....m-am schimbat mult de atunci....ooffff....a trebuit sa plec..si o sa plec si mai departe...asa e destinul meu..nu ma ceace, hihi! nu fi singur....te rog! esti asa de dulce si educat si ai un suflet asa de curat si bun....orice fata ar fi fericita cu tine, crede-ma!

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul