iubesc .....la nebunie culoarea pielii mele


Cine sa aiba rabdare cu tine? Esti atat de greu de inteles....cateodata ma intreb de ce inca te iubesc. Probabil tocmaii finindca nu am reusit sa te inteleg. Da. Cu siguranta de asta:)

Este mult prea greu de inteles. Iti complici viata. Vrei sa mori, iti este frica sa traiesti, ai curaj pana la Dumnezeu dar nu poti sa privesti adevarul in ochi..cine sa te mai inteleaga? EU???!!! Numai eu.....

Sufletul meu e aproape de tine...tu stii. Simti asta? Inca mai simti? hm...

Si cu viata asta a ta...simpla..pe care tu o complici......si o traiesti complicandu-te ...uiti. Uiti de mine. De cat timp nu m-ai mai intrebat daca sunt ok? Nu te intereseaza....viata ta simpla...e mult mai importanta decat eu... Ce-ti pasa tie daca sunt ok...Ei bine nu sunt. Si tu pui mereu piper pe rana.

Iubesc un egoist.

fara inima

Comentarii

Victoria Baltag a spus…
am iubit un egoist...de fapt nici nu l-am iubit, a fost o ratacire.....ce a durat cam mult.....toata alumea greseste....a fost o greseala.

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul