Clipe de vis



E atat de curios cum mi se poate schimba viata .. Cum pot sa fac lucruri pe care am spus ca niciodata nu le voi face. Cum voi „atenta” la libertatea altora..din egoism propriu probabil . Norocul meu ca libertatea despre care vorbesc apartine tot unui egoist….

Visele mele…romantismul pe care mi l-am dorit…clipele de neuitat…sunt de neiertat greselile; atata timp cat le percepi ca pe o greseala.

Dar nu am gresit.

Am simtit.

Si atat.

E greu ca doua vise sa coicida. E greu ca doua persoane sa lupte pentru acelasi vis. Si cand eu nu sunt prea sigura de visul meu….las pe altcineva sa-si indeplineasca visarea. Si eu ajut. Caci am un magazine de vise. Si le vand. Vand vise. De tot felul. Orice nu ti-a trecut prin minte vreodata. Sau ce nu mi-a trecut mie prin minte vreodata. Sau mi-a trecut…Sau ti-a trecut si tie…

Cert. Daca ai avut un vis ce nu ti s-a indeplinit, inseamna ca nu ti-a dorit destul de mult acel lucru. Eu sunt convinsa de asta. Problema e ….ce te faci cand ti se indeplinesc vise pe care nu ti le doresti? Hm….bine zicea cineva..ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se indeplineasca. :)

Am trait clipe de vis. Atat pot spune. Si multumesc.

Comentarii

Anonim a spus…
mda
nicu a spus…
woffff...tu insasi esti un vis frumos, genul de vis care te prinde in 20 de atipire in metrou din care te trezesti zambind desi iti dai seama ca ai mai mers 3 statii de unde trebuia sa cobori... genul de vis care te face sa incerci sa mai adormi in acelasi metrou si sa speri sa il mai ai inca o data...genul de vis care te binedispune toata ziua, si care, desi seful e suparat pe tine ca ai intarziat, te face sa te duci la el zambind si sa-i spui... sefu nu ne platesti la secunda ca la chinezi....iau si eu o pauza...:)) mi-e dor de tine...
vip_nicu@yahoo.com a spus…
woffff...tu insasi esti un vis frumos, genul de vis care te prinde in 20 de minute de atipire in metrou din care te trezesti zambind desi iti dai seama ca ai mai mers 3 statii de unde trebuia sa cobori... genul de vis care te face sa incerci sa mai adormi in acelasi metrou si sa speri sa il mai ai inca o data...genul de vis care te binedispune toata ziua, si care, desi seful e suparat pe tine ca ai intarziat, te face sa te duci la el zambind si sa-i spui... sefu nu ne platesti la secunda ca la chinezi....iau si eu o pauza...:)) mi-e dor de tine...
Victoria Baltag a spus…
Pt. TINE: metroul asta e un mister....mi s-a intamplat de multe ori sa ma intalnesc cu oameni pe care nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca o sa-i intalnesc atunci... Si cum la mine, nimic nu-i intamplator in viata, ma intreb....ce are metroul asta cu mine? da...si eu am coborat de multe ori in alte statii( hahha), ma gandeam la altele si constatam ca am ajuns la capat sau nu am coborat unde trebuie...poate ma gandeam la tine:)
Victoria Baltag a spus…
A....si...de ce spui tu ca sunt vis? Tu nu trebuie sa te incadrezi in categoria celor care ma viseaza, sau a celor care isi aminesc de mine ca prin vis...pentru tine , sunt REALITATE, ok? te pup si te imbratisez cu drag

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis