Prima leapsa



Ce superrrr! Multumesc Oanei pentru idee. Deci, este vorba despre o leapsa colorata, la ea a fost verde. So, trebuie sa povestesc despre toate lucrurile din camera mea care au culoarea pe care o alege Oana. Apoi sa-mi aleg un lucru din cele enumerate si sa-l descriu.

Pai...s-ar zice ca leapsa mea e alba. hmmmm ..M-as pune pe mine la inaintare, insa am fost la mare si m-am bronzat, deci nu mai sunt alba, hihihi :).
Pai...pisicutza mea cu pui,nudul din ipsos, emblema cu Eminsecu,pernutza mea pentru martisoare,un sac din rafie (de la Teo) in care mi-am pus hainele cand am venit acasa (da..asa am venit....si sacul e alb),pungile ramase in geamantan,pantalonii scurti pe care i-am cumparat anul trecut, rochitza foarte scurta cu care am fost in vara asta la plaja, prosoapele mele de baie, papucii de casa pe care i-am luat acum patru ani din Viena (toata lumea si-a cumparat haine serioase, numai eu mi-am luat papuci de casa , hihihi), crema mea din lapte si miere pentru ten uscat, demachiantul de la Nivea, cerceii din ata, inelul cu lacrima, cerceii in forma de perle, puisorul pe care dorm, doi ursuleti pe care i-am primit de la E, scoicile de la mare si unele de la Prut, ia cusuta de mama si pe care eu i-am furat-o (sic), margelele mele din lemn,priza de la usa si intrerupatorul de la geam (sau era invers?), sosetele pe care le port acum, un tricou cu inimioara rosie (e alb, dar are o nevinovata inimioara rosie), oja pentru manichiura france,body-ul pe care il foloseam cand faceam balet(saracul, sta de peste 14 ani pe tusha),cizmulitzele mele crosetate(un adevarat trend in vara aceasta).....si lista poate continua, crede-ma :)


Sa aleg un lucru dintre astea si sa-l descriu, nu?


(sincer...as vrea sa descriu sacul de rafie, ca are o poveste interesanta(hahhaha),insa o sa iti povestesc despre nudul meu din ipsos..(ca tot imi plac mie nudurile).
Nudul este alb...bine, acum are cateva fire de praf, dar te asigur ca in general este alb ca varul..Asa. O fata frumoasa ce tine o minge in maini. Dar mai bine vezi tu despre ce este vorba, ca eu nu ma pricep la descrieri. Am primit statueta de la o verisoara a mamei mele acum mai bine de zece ani. O gasisem pe pervazul ferestrei din bucatarie sau pe masuta de langa geam, nu mai tin minte. Si ma tot uitam la fata goala, si o tot admiram. Cand am plecat, matusa mi-a spus sa-mi aleg de la ea din casa ce mi-ar placea mie sa am. Si am ales statueta.

Vroia sa o arunce fiindca se crapase. Mie mi-a placut si asa crapta si ca atare, mi-a dat-o mie. Imi este dor de matusa...Dumnezeu s-o ierte, ca amurit.In primavara aceasta. Avea o casa mica langa o padure mare. Cand eram la ea, mergeam impreuna dupa ciuperci sau dupa flori...Divina amintire. Am multe lucruri de la ea, insa cel mai mult imi place nudul acesta. Cand il vad, imi amintesc de fiecare data de ea.

Las leapsa pe mana lui Bogdan , iubitul meu coleg, nu-i asa Bogdan? (hihi)


Leapsa lui....sa fie neagra...pai daca a mea a fost alba...ia sa vedem cum te descurci Bogdane (hihi)

Comentarii

eu a spus…
mai scrie, ca scrii frumos
Victoria Baltag a spus…
Frumos raspuns la leapsa Bogdan...poza e de milioane....d

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis