A doua leapsa

(desenul mi l-a dat Razvan....sa stii ca imi place f mult, multumesc)




Este vorba despre leapsa pe care o primise Maria de la Mihail. Mie mi-a placut foarte mult ideea. Numai ca nu gasisem intr-adevar o carte ce sa-mi iasa in evidenta si despre care sa scriu. ceva ce va poate trezi si voua interesul.

Asta se intampla acum vreo luna si ceva.
Am citi de atunci Orhan Pamuk, "Ma numesc Rosu", carte ce imi aduce aminte de intortocheatele mahalale ale Istanbulului, apoi Patrick Suskind cu "Parfumul", unde am ramas oripilata de pasiunea unui bolnav psihic, am mai citit Dan Purec, "Cine Suntem" si m-am intrebat cand oare voi avea ocazia sa-l cunosc pe omul acesta si oare cum imi va parea mie...?( Toata lumea il ridica in slavi...Cezara, cand mi-a dat cartea, a avut in vedere sa-mi spuna:" Vezi, sa o citesti neaparat, da?" , asta pentru ca...nu prea imi plac mie filozofeala si cartile "sfatuitoare"...


Si a aparut CARTEA.
Este scrisa de un oarecare John Perkins (marturisesc sincer ca habar nu aveam cine este individul). Se numeste "Confesiunule unui asasin economic".

O citea sora mea. Ma mir sa citeasca ea beletristica. Dar nu. Asta i-o recomandase la facultate....ca cica orice economist ar trebui sa o citeasca.

Ia sa vad eu despre ce e vorba. Sor'mea radea. Era sigura ca nu o voi citi. "Decat pagina de introducere" , zicea ea.

Asa este. Nu am citit-o. Am mancat-o pe paine. Din scoarta in scoarta. Si prefata, si postfata, si biografie..omul asta era super. Si scria si mai super. Plus ca avea un curaj extraordinar.

L-am cautat pe google. Oare nu l-au omorat? ...NU! Inca nu:)

El dezvaluie niste realitati...dureroase. Economice. Sociale. Politice.

Mi-a spus Andrei Hagherlacher ca a gasit pe un site ceva despre mine....ca as fi fost intr-o alta viata barbat( hahhahha, probabiil ca de asta imi plac acum asa de mult femeile) si ca scopul meu in viata aceasta este sa lupt pentru ecologizarea lumii si protejarea de radiatii. Super tare!

Dau leapsa mea mai departe....la cine oare? aaa....i-o dau lui Visinel ( ca sigur el nu a citit nicio carte in ultima vreme:) )

Comentarii

Anonim a spus…
hai hai
Se pare ca ma cheama Visinel, cel care ia asa zisa Leapsa.... hmmmm...ce sa spun o sa accept provocarea. Nu e prima data cand imi faci asta. Te pup dulce si iti urez o seara buna.
PS: Am citit o carte recent, se numeste In cautarea fericirii de Richard Schoch
Victoria Baltag a spus…
Nu stiam ca ai blogul asta mai:) Nice si astept sa raspunzi provocarii. pup

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul