despre soarta



(Stefan Cararusa)


Ganduri despre vise...si iar ganduri. Viata absenta e cea mai longeviva existenta. Gresesc oare? Poate da..poate nu. Ma gandesc. NU ma intreba la ce ma gandesc. Meditez la nemurirea sufletului. Hahaha.

Oare exista destin? Si daca da...ce esti tu, o marioneta a vietii pe care oricum o s-o urmezi? Si daca exista, de de unii sunt soriti la destine de presedinti si altii la destine de cersetori? Cum ar fi sa ai un destin de invalid? De labil mintal, de creator sau de bancher? ...Ma gandesc. Cum e posibil ca dorintele unora sa se implineasca..si ale altora nu? Cum este posibil ca sa-ti doresti foarte mult ceva...stiind ca acel lucru oricum se va implini..sau din contra..nu se va implini?

Nu exista destin.

Exista poate istorie sociala. Intamplarea de a ne fi nascut undeva...langa cineva.
Nu exista soarta, exista poate noroc sau nenoroc. Caracter, incapatanare, dorinta, delasare,optimism si pesimism. Asta exista si o spun cu atata tarie fiindca pe astea poti pune mana...pe soarta insa, ba.
NU exista destin.
Si atunci de ce se spune ca unora " le este dat " sa faca anumite lucuri sau sa sfarseasca intr-un anume fel? De ce unele persoane, oricat ar incerca...sunt nefericite, pesimiste, fara noroc? Daca nu este acesta destinul lor, de ce cand o iau de la capat, se lovesc de aceleasi chestii? NU ai cunoscut pe nimeni care sa se casatoreasca de multe ori si de fiecare data sa nu fie implnit? Asta nu e destin?
NU. Poate fi..cel mult..neatentie sociala. Adica omul respectiv greseste undeva...unde? Habar nu am.El singur trebuie sa anlizeze lucrurile. La fel se intampla si cu artistul aflat in anonimat...nu ca are un destin de anonim, nu. Este asa fiindca nu a gasit inca ..cheia cu care sa deschida usa catre succes. Si aici este vorba de caracter, nicicdecum de soarta.

NU exista soarta.

Am spus noi asa...fiindca am simtit nevoia sa dam vina pe cineva.
La fel cum in vremurile stravechi oamenii puneau pe seama zeilor toate fenomenele naturii pe care nu le puteau explica.
Omul gaseste tot timpul un motiv...o explicatie. Si cu cat explicatiile rationale sunt mai multe, cu atat zeitatile dispar. Pai .... nu sari asa...aminteste-ti ca oamenii credeau in Zeul Furtunii, al Trasnetului, al Zapezii, etc. Azi mai crede cineva in toate astea? Poate doar tu:P.
Nu exista destin. Exista caracter. Putere. Dorinta.

Comentarii

Anonim a spus…
parerea mea este ca soarta si destinul sunt creatii proprii al oameniilor.
eu singur imi fac soarta si destinul.
Anonim a spus…
cunosc o persoana care stiu sigur ca are un drum predestinat.

si pe deasupra eu cred in destin cu toate ca stiu ca nu am nici unul.
Victoria Baltag a spus…
Anonim: DRAGA, ASTA AM SPUS SI EU...suntem pe aceeasi lungime de unda:)
Victoria Baltag a spus…
Dara Dani ( anonim 2):la cine te gandesti tu cand zici ca are un destin predestinat..mm? :P

Cat despre tine....stai linistit...nu peste putina vreme vei fi mandru de realizarile tale. plus ca esti un scump...vezi cum ma bagi in proiectul ala:P
Anonim a spus…
dar nu sunt dani, si ma gandesc la o persoana care nu o cunosti dar e acceasi zodie ca tine
Victoria Baltag a spus…
A, scuze...credeam ca esti Dani...:P...Pai zi-mi cine esti draga...mai ales c aai aceeasi zodie ca si mine:)

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis