Relaxeaza-te


Buna, astazi vreau sa-ti scriu tie.
Te-ai plictisit de atata filozofie, asa-i?
Hm...ai dreptate, m-a luat valul si adevarat ca m-am indepartat de telul meu initial de a vinde vise.
Stiu ca si tu ai un vis....unul cu mine, asa-i?:)
Si eu am un vis in care esti tu.
Pe bune.
Nu cred ca nu ti-ai dat seama.
Sunt o nenorocita...adica nu am noroc.:) Ce, credeai ca ma refer la altceva? hahhaa Niciodata nu ai reusit sa-mi citesti gandurile:).
Astazi vreau sa-ti vand un vis cu muzica....ca vine sfarsitul de saptamana si vreau sa te relaxezi. Sa ne relaxam impreuna.
Well, sper sa-ti placa:)

Mich Gerber-Zumurud

Alpinestars-Burning

Enya- Only Times

Ce-ti doresti mai mult decat o melodie linistitoare care sa te poarte pe taramuri indepartate....si o pictura de calitate ce te poata duce cu gandul la vise...
(semnata tot Stefan Cararusa)

Comentarii

Anonim a spus…
frumos, frumos
Mihaela Chelaru a spus…
Multumim frumos Victoria pentru faramele de relaxare pe care ni le-ai adus prin muzica postata!
Weekend frumos sa ai si tu!
Anonim a spus…
Sa visam cat mai este timp... Si daca ramai fara poti veni oricand la magazin sa iti iei altele :)

Cum se numeste desenul si cine le face?
Victoria Baltag a spus…
Anonim: multumesc pentru apreciere:)
Victoria Baltag a spus…
Mihaela Chelaru: Ma bucur mult ca ti-au placut. Ti-am citit blogul, felicitarile mele.
Victoria Baltag a spus…
Anasazi:corect. Asta e si ideea, cand ramai fara vise, vii la mine si iti vand oricate vrei:P.
Am spus cine face picturile de pe blogul meu: EU si Stefan Cararusa (nudul e facut de el, dar scria si pe blog).Este un artist talentat si tin foarte mult la ce face el in materie de pictura... Mai mult decat atat, il admir ( dar ssstt, el nu stie:)}
Anonim a spus…
Chiar as vrea sa stiu cum se numeste desenul... nu mi-a venit in minte nici un nume care sa i se potriveasca.
Victoria Baltag a spus…
AAAA.......sincer...nu stiu....nu cred ca i-a dat vreun nume..o sa-l sun sa-l intreb...oricum picturile sunt la mine de foarte multi ani ( de prin anul I de facultate ....iar acum sunt la master..so..). Mie mi-au placut foarte mult si m-am gandit ca er fi bine sa se bucure si altii de ele:P. Uite..Pana aflu daca are sau nu nume...da-i tu unul, k?
Anonim a spus…
Atunci tabloul se va numi "Ecuatie cu o necunoscuta" :P
Victoria Baltag a spus…
ANASTAZI:Foarte inteligent.....cine esti tu dragutza?
Anonim a spus…
http://en.wikipedia.org/wiki/Anasazi

Sincer sa fiu ma gandeam la cu totul altceva cand am ales pseudonimul... Nu cred ca am ce zice mai mult despre mine care sa nu coboare nivelul discutiei.
Victoria Baltag a spus…
haha...acum stiu cine esti:P

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis