Haina noua



Astazi e ziua mea. La multi ani mie!:)
E o toamna atat de frumoasa afara si eu stau in casa cu geaca si caciula. Si am si dormit cu geaca pe mine si cu caciula in cap.Hahaha.:))

Pe bune. Sunt racita bocna. Iarasi. Mi s-au umflat amigdalele dar sper sa scap de data asta de moldamin.

Cand racesc groaznic si dintr-o data....adica fara motiv...zic de obicei ca m-a pedepsit Dumnezeu fiindca am facut o greseala. De data asta..oare ce greseala am mai facut? Hm....habar nu am. Cred ca m-am indragosit..dar o fi asta o greseala? NU am voie nici sa ma indragostesc? Ia zi Doamne? Adica....e mai bine sa visez toata viata decat sa am ce vreau? E mai bine sa visezi decat sa realizezi? Ia zi Doamne?

Tu, care citesti randurile astea, probabil crezi ca a innebunit Victoria. Si poate e adevarat. Nu te contrazic. Te-am contrazis eu vreodata? Dar vreau sa imbrac astazi o haina noua. Ca doar e ziua mea. Bine ca m-ai sunat tu de dimineata si mi-ai amintit. Hahaha. Am si uitat!!!:))

Comentarii

Georgiana a spus…
LA MULTI ANI! si insanatosire grabnica! SI nu, eu zic ca a te indragosti e cel mai minunat lucru pe care il poti face(atat timp,cat Doamne fereste gresesti persoana,cu toate ca..aici sunt alte discutii!)

A,da si era sa uit:Bine-am ajuns pe blogul tau!:))
Unknown a spus…
La multi ani si multumesc de comment
Victoria Baltag a spus…
Illuzoricdream: Buna. Bine te-am gasit pe blogul meu, ma bucur mult ca ma citesti. Cat despre dragoste, sa stii ca ai dreptate..si eu sunt de aceeasi parere..Insa...indragosteala mea..era, cum bine presupui...doar un vis:)
Victoria Baltag a spus…
Daniela: Buna Daniela, multumesc pentru urari, in fiecare an pe 11 noiembrie este Sfantul Victor in calendarul ortodox. Nici eu nu stiam:) Acum ca am aflat, imi sarbatoresc fericita si ziua de nume ( eu mereu ma plangeam ca nu am zi de nume ca atatia altii:(
Anonim a spus…
La multi ani!
bogdan a spus…
La multi ani!
Victoria Baltag a spus…
Hei dragilor..multumesc mult pentru urari, sunteti scumpi. pupici o mie

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis