O melodie, o poezie, un crampei de feerie


Am primit o poezie....mi-a placut atat de mult incat consider ca musai trebuie sa o citesti si tu. Sa-mi spui daca-ti place.:)

Il cheama Marian Popa. E un tanar...boem, visator si ...indragostit. ..De viata!!! Ce, iarasi te gandesti la altceva..hahha.

O clipa


Amintiri iti trec acum
Prin fata multe, zeci
Cu timpul te-ntreci
Privesti spre tarmuri infinite
Privesti apusuri, rasarite
Si-o iei pe al meu drum

Prin poarta raiului strecoara
Sute de ingeri o fecioara
Si visul parca nu e vis
Prin simpla ta prezenta
Utopic paradis

Paduri intregi umbresc al meu amor
Mi-e dor de visul ce-l visam candava
O clipa as sta nemuritor
O clipa sub privirea ta
Apoi sa mor.


(ei...nu-i asa ca-i talentat?:)


**********

Ascult o soapta cum rasare

Tarziu dupa apus

Privesc la luna cum tresare...

Ascult ce ai de spus


Si linistea din nou se-asterne

Tarziu dupa apus

Sa dorm acum!? e prea devreme

Ascult o soapta ce-a apus


Si imi pasesti usor in gand

Tarziu dupa apus

O soapta, adusa lin de vant

O soapta ce s-a dus


Ascult acum ecoul lin

Al soaptei ce-a apus

Te regasesc din nou in vis

Tarziu dupa apus



Asadar, tot in magazinul meu de vise isi regaseste si el muza:P





Chris Norman - Midnight Lady

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

Transpunere in vis