Ceva NOU


Se schimba ceva in propria-mi viata. In bine. In foarte bine. Daruiesc! Si sunt atat de fericita cand daruiesc. Primesc! Primiesc inzecit, sau poate chiar inmiit! Sunt o norocoasa. Chiar sunt! In douazeci si cinci de ani aproape nu mi-am dat seama...abia acum realizez, vad, traiesc. Sunt o norocoasa! Ca te iubesc, ca ma iubesti, ca viata ne iubeste pe amandoi.

Am tot ce vreau si totusi imi lipseste ceva. Imi lipseste un loc al meu...m-a saturat sa tot migrez dintr-un loc in altul..am nevoie sa stiu ca undeva...am ceva al meu.Rezolv eu repede si problema asta!

Astazi am trimis un cadou. Imi place asa de mult sa fac cadouri! Sa-i fac pe cei apropiati fericiti! Intr-o cutiuta am pus un soldatel britanic, o minge pentru masina si un breloc:)

Oare sa ma apuc de scris disertatia pentru master? hm...nu am niciun chef...dar trebuie..o data si o data...
lasa, mai bine maine.

Ieri am primit un buchet de trandafiri roz. Nu stiam ca si aici se poarta moda oferirii de flori! Cat de minunat mi s-a parut gestul! Sunt primele flori pe care le-am primit aici! Mi-au placut asa de mult...incat am pus prea multa solutie pentru a le tine in viata mult timp...si s-au ofilit! "Vezi Victoria daca i-ai sufocat cu iubirea ta? Au murit...":(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Despre femei si barbati(1)

Despre femei si barbati(2)

vine sfarsitul